Webinar 31 mars – omtänksam marknadsföring
Datum: 31 mars 2021
Tid: 9.00–10.00
Digitalt mingel från 8.45
Att anpassa sin kommunikation utifrån rådande läge har under Corona pandemin visat sig vara helt nödvändigt. Hur uppnår man en omtänksam marknadsföring där man tar hänsyn till helt nya omständigheter?
Att vara tankeväckande, känslig och kräsna för allas individuella behov och omständigheter bör vara målet för varje varumärkesupplevelse, kundkontakt, reklam och marknadsföringskampanj. Hur uppnår varumärken och företag detta konsekvent på sina avdelningar? Vad krävs för att operativt arbeta med vänlighet och empati i ett företag? Hur kan detta påverka marknadsföringsstrategin?
Lyssna på Anna Kadric, Global Head of Content, Channels & Media, Nordea som berättar om hur de under pandemin ställde om sitt arbete i sociala medier och anpassade sin marknadsföring till att bli mer personaliserad utifrån helt nya förutsättningar. Hur anpassade Nordea sitt contentarbete när man inte får träffas. Vad innebär begreppet Social listening och hur har man praktiskt arbetat?
Om Sprinklr
Sprinklr is the world’s leading Customer Experience Management (CXM) platform. We
help organizations listen to customers, learn from them and show them love across
digital channels. Headquartered in New York City with 2,000+ employees globally,
Sprinklr works with the world’s most valuable companies including L’Oréal, McDonald’s, Microsoft and more than 50% of the Fortune 100.
Huvudföreläsare
Anna Kadric
Global Head of Content, Channels & Media, Nordea .