Våren är äntligen här
Det är ingen överdrift att påstå att vi är många som längtat extra mycket till ljusare tider och våren. Det har varit ett omtumlade år för många individer och företag i Sverige och världen. Vad är det nya normala? Hur kommunicerar vi bäst med våra kunder när det personliga mötet är pausat? Vi på SWEDMA ser att när det personliga mötet är pausat är behovet av riktad och datadriven kommunikation än större. Och att det är än viktigare att kommunicera på ett ansvarsfullt sätt till sina kunder eller potentiella kunder.
Som ni kunde läsa i förra nyhetsbrevet så finns det två spännande trender att hålla reda på och som också blev extra tydliga i årets Echo Awards: Corona har påskyndat digitaliseringen – speciellt inom B2B och att företagen förbereder sig inför att third party cookies försvinner dvs egen data blir så mycket viktigare och värdefullt.
Missa inte Echo prisutdelning 15 april som självklart är digital i år:
Anmäl dig här
Du registrerar dig först på ANAs hemsida och sedan till Echo galan. Livesändningen är kl 3-5 PM ET (Eastern Time) dvs kl 21.00-23.00 svensk tid.
Alla artiklar