• Event
  • / CommToAct People: Hållbara samarbeten ger bättre effekt

CommToAct People: Hållbara samarbeten ger bättre effekt

15 januari

Kl: 8.30-9.15

Ett riktigt bra samarbete mellan byrå och uppdragsgivare är grunden för att kunna skapa framgångsrika projekt, med hög kreativ kvalitet. Men vilka faktorer påverkar en långsiktig, sund och lönsam relation? Och vad kan du göra för att relationen ska bli bättre?

Välkommen till vårt inspirerande webinar inom ramen för CommToAct, där Gunilla Bergh (Engage Marketing) och Henrik Jansson (CoRATE) leder dig genom en rejäl djupdykning i ämnet Hållbara Kreativa Samarbeten.

Vad handlar webinaret om? 
Tillsammans undersöker vi värdet av att skapa och behålla hållbara relationer mellan byrå och uppdragsgivare. Vi går igenom hur trygga relationer och samarbeten påverkar teamets välmående, vilket i sin tur styr både effekt och affär. Med  ökad kunskap och praktiska verktyg gör vi det enklare för dig som aktivt vill förbättra förutsättningar för hållbara kreativa samarbeten.

För vem? 
Webinaret riktar sig till dig som är uppdragsgivare till byråer, till dig som är byråledare och till dig som är kundansvarig på byrå, oavsett disciplin.

Efter en timme kommer du att ha fått en djupare förståelse för:

  1. Hur ser kopplingen ut mellan trygga relationer/samarbete och effekt/affär?
  2. Hur kan förhandling och avtalsvillkor påverka ett hållbart samarbete?
  3. Hur utvärderar man förutsättningarna för kreativitet i ett samarbete?
  4. Vad kan man göra i vardagen för att säkerställa goda arbetsförhållanden, även då förutsättningarna är utmanande?

Låt oss arbeta för mer hållbara kreativa samarbeten. Anmäl dig idag och bli en del av förändringen!


Huvudföreläsare

Bild huvudföreläsare

Gunilla Bergh

Grundare av Engage Marketing, Nordens ledande byråvalskonsult – har över 20 års erfarenhet av att coacha samarbeten mellan uppdragsgivare och byrå och ansvarat för över 600 byråval.

Bild huvudföreläsare

Henrik Jansson

Grundare av CoRATE, diagnosverktyget för kreativa samarbeten – med över 20 års yrkeserfarenhet, som copy, planner, strateg och reklamköpare.

Datum & tid:

15 januari

Kl: 8.30-9.15

Plats:

Digitalt via Quickchannel

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

Gratis för övriga

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Anmäl dig härBli medlem