EFFDay – årets effektevent.
Säkra din biljett till Early Bird-pris nu!
Efter succén förra året är det nu dags för årets EFFDay fredag den 10/9 där vi samlar branschen och pratar om hur vi får bäst effekt av våra marknadsinvesteringar. Passa på att köpa biljetter till Early Bird-pris redan nu.
Investeringarna i marknadsföring ger allt lägre effekt, både i Sverige och stora delar av världen. Den nedåtgående trenden har pågått i över tio år. Att tydligt kunna visa effekten av reklam och marknadsföringsinvesteringar är ett av marknadsförarens viktigaste uppdrag. Det är kritiskt för att vi ska uppnå våra mål i form av ökat förtroende eller högre lönsamhet. Vi fortsätter att prata om effektfrågan och hur vi vänder utvecklingen. Dagen kommer att innehålla intressanta talare och paneldiskussioner.
Sagt om EFFDay 2020:
”Bra och inspirerande! Fungerade toppen som ett digitalt event, vi kollegor chattade i ett Teams rum under förmiddagen så det blev som en gemensam upplevelse trots distansen”
”Inspirerande och insiktsfullt. Bra upplägg med mix av talare, studiopaneler och breakout sessions”
”Bra upplägg med det gemensamma och break out sessions, och tiden på passen – perfekt! En bra mix av ämnen”
”Mycket bra och effektivt remote-event. Bättre än live! Nu kan vi få större spridning, fler och bättre talare etc samt slipper slita på miljön med resande”
Just nu erbjuder vi Early Bird-priser fram till och med 7 juli 2021.
Företagsbiljett: 1495 kr exkl moms (inkl. upp till tio unika länkar) (ord pris 1995 kr)
Singelbiljett: 995 kr exkl moms (ord pris 1095 kr)