Webinar: Kollektivtrafik, kunder och Covid – Västtrafiks resa mot mer datadriven kommunikation.
Datum: 1 december 2021
Tid: 09:00-10:00
Digital fika från 08:45
Vi kommer att prata om:
- Arbetet med att bygga upp en funktion för CRM och datadriven kommunikation hos Västtrafik …
- … och att göra det under Covid-19
- Hur vi jobbat agilt på ett anpassat sätt
- Kundlivscykel för kollektivtrafik
- Lärdomar och utmaningar
- Råd och rekommendationer
Petra Locher
CRM-strateg på Västtrafik Petra har en lång karriär inom Västtrafik. Under cirka 10 år har hon varit involverad i bolagets CRM arbete och är ansvarig för att bygga upp en funktion för datadriven marknadsföring och CRM inom Västtrafik.
Christel Hedin
Konsult & Kommunikationsstrateg Miltton Insight Christel Hedin jobbar som strategisk rådgivare kring riktad kommunikation och CRM på Miltton Insight. Sedan 2019 är hon del av teamet på Miltton som jobbar med Västtrafik. Christel har tidigare drivit DM-byrån Abakus i 15 år.