Konvertera till lojalitet – Kanaloberoende DR för bästa resultat
Datum: 15 december 2021
Tid: 09:00-10:00
Digital fika från 08:45
Idag är det viktigare än någonsin att nå kunden på kundens egna premisser och kunna erbjuda flera distributionssätt och betallösningar. Skillnaden tacka ja till ett erbjudande och att inte göra det kan vara något så enkelt som att slippa skriva in ett OCR-nummer.
Men vilka sätt passar vilka kunder, och när i kundresan? Vi kan inte bara erbjuda tekniken och kanalerna, utan även goda insikter om hur ni bäst kommunicerar med era kunder, samt hur ni kan öka er konvertering genom att hitta unika kombinationer av kanal- och kommunikationsval.
Att nå ut med information i rätt tid med kommunikation som är relationsbyggande – och där mottagaren får vara med och påverka kanalvalet kommer att öka era möjligheter till en högre konvertering samt kundlojalitet.
Stefan Blomqvist
Stefan Blomqvist är vd för och grundare av 21grams. Han har mer än 20 års erfarenhet av affärsutveckling och internationell försäljning inom både fysisk och digital kommunikation. 21grams är ett fintech-bolag som jobbar med lika delar kostnadseffektiva distributörskanaler som betallösningar när det kommer till kundkommunikation, med tjänster som Swish-QR, Kivra, E-faktura och mycket mer.