Välkommen på webinar om reklamtrötthet och datadriven marknadsföring
Datum: 30 sept
Tid: 9.00–10.00, digitalt mingel från 8.45
Lyssna på Anna Albinsson, CMO på Bisnode Group berätta om en rykande färsk rapport där Bisnode undersökt mottagarnas attityd till reklam i Sverige, Norge och Danmark.
Huvudföreläsare
Anna Albinsson
Anna Albinsson har en bred och lång bakgrund inom försäljning och marknadsföring från olika branscher och ansvarar idag för Bisnodes marknadsföring i hela Europa. Hon har jobbat på Bisnode i 5 år i olika ledande roller inom affärsstrategier, sälj och marknadsföring. Anna kan på ett pedagogiskt sätt förklara varför det är så viktigt att jobba datadrivet med sin marknadsföring och hur du på ett snabbt sätt kommer igång.
Innehåll
Webinariet berör även datadariven marknadsföring och prediktiv analys. Du kommer då med dig insikter om vad den breda massan i Skandinavien tycker om reklam, varför det är viktigt att jobba datadrivet och hur du med hjälp av prediktiv analys kommer kunna förutspå dina kunders köpbehov.