Webinar: Så väcker du de känslor som ger lönsam försäljning och ett starkare varumärke.
Datum: 8 mars 2023
Tid: 08:45-10:00
Var: Microsoft Teams
Välkommen till ett webinar med Moodescores.
Webinariet består av följande delar:
- Vilka egenskaper måste kommunikation ha för att påverka sin mottagare emotionellt.
- Vad ska man fylla sin kommunikation med för att den ska lyckas påverka.
- Konkret Case från en nordisk aktör.
Kort om företaget
Moodscores är ett svenskt företag som mäter vilka känslor mottagare uppfattar i mötet med all typ av kommunikation. Insikterna kan användas för att förstå kommunikationens effekt, förbättra möjligheterna att skapa resultat genom påverkan. Genom att förstå vilka känslor som väcks i de ögonblick, kommunikationen når fram får marknadsförare ytterligare ett verktyg att förbättra sin kommunikation och göra den mer välkommen och säljande.
Fredrik Wallner
Fredrik Wallner är kommunikationskonsult och en av tre grundare av bolaget Moodscores. Han har en bakgrund på Microsoft där han arbetat med marknadsföring och kommunikation. Fredriks intresse av att förstå mer om vilka egenskaper i kommunikation som skapar påverkan har varit en drivkraft i skapandet av tjänsten Moodscores som på en snabbt, enkelt och billigt sätt kan mäta kommunikationens förmåga att påverka sin mottagare.
Claes Tell
Claes Tell är ordförande i Moodscores och en av grundarna. Hans bakgrund är intraprenörens inom bank och finans där han varit verksam i tillblivelsen av Nordea. Passion för affärsutveckling och marknadskommunikation har varit en ledstjärna. 2010 utsågs han till årets marknadschef av resumé. Vid sidan av Moodscores arbetar han idag med att coacha entreprenörer och företag med tillväxtambitioner.