Fullbokat! Frukostseminarium: Hur man skapar överlägsen kundupplevelse med hyperpersonalisering
Datum: 12 april 2023
Tid: 08:30-10:00
Var: Hos SWEDMA på Klara Östra Kyrkogata 2B (sänds även via teams)
Digitaliseringen har förändrat marknadsföringslandskapet och konkurrensen är starkare än någonsin. För att överleva måste organisationer bli smartare och snabbare på att skapa relevanta kundupplevelser. Hyperpersonalisering har pekats ut som en väg framåt. I den här sessionen kommer vi att prata om vad hyperpersonalisering är och hur det kan bidra till att förbättra marknadsföringen och kundupplevelsen.
Det här är ett fysisk seminarium på plats hos SWEDMA, det kommer även att sändas via Teams men fokus är på samtal och interaktion på plats på Klara Östra Kyrkogata 2B.
Kort om företaget:
SAS Institute är ledande på beslutsstöd med avancerad analys. SAS Institute, även världens största privatägda mjukvaruföretag inom analys med en årlig omsättning på drygt 20 miljarder kronor, har sedan 1976 erfarenhet av att utveckla verktyg och metoder som låter stora organisationer lära av sin historia, mäta och kommunicera pågående aktiviteter och inte minst att skapa insikt om framtiden. Världen runt har SAS Institute totalt gjort 90 000 kundinstallationer, bland de svenska kunderna finns landets mest betydande företag och organisationer.
Thomas Karlsson
Senior Advisor Customer Experience, SAS Institute. Thomas brinner för att hjälpa organisationer att bygga kundupplevelser i världsklass. Att automatisera och digitalisera kundupplevelsen har aldrig varit så viktigt som det är idag, men samtidigt kan man inte försumma de traditionella offlinekanalerna. Hybridmarknadsföring med hjälp av analyser och AI är nyckeln till att stödja verklig omni-channel-marknadsföring. Thomas är mycket erfaren inom områdena Omni Channel Marketing och Customer Experience. Med mer än 20 år som konsult och rådgivare har han arbetat inom flera branscher och affärsområden.