Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Beyond Green: Expanding Sustainability in Marketing Practices

Beyond Green: Expanding Sustainability in Marketing Practices

Torsdag 6 mars | Online | 14:00–15:00 CET

Torsdag 6 mars | Online | 14:00–15:00 CET

Hur kan företag integrera hållbarhet i sin marknadsföring på ett sätt som skapar både förtroende och långsiktigt värde? I detta webbinarie utforskar vi hur varumärken kan ta ett bredare grepp om hållbarhet – bortom miljöfrågor – genom att fokusera på etisk sourcing, rättvisa arbetsvillkor och inkluderande marknadsföring.

Konsumenter förväntar sig idag att företag tar ställning i viktiga samhällsfrågor, och deras köpbeteende påverkas alltmer av hur företag arbetar med hållbarhet. Samtidigt kan ett genuint och genomtänkt hållbarhetsarbete ge konkurrensfördelar och stärka varumärket.

Under en timme får du ta del av insikter och konkreta exempel från experter inom marknadsföring och hållbar affärsutveckling. Våra talare delar med sig av bästa praxis och kampanjer som framgångsrikt kopplar samman hållbarhet med varumärkesstrategi.

Medverkande:

  • Eliane Dupret, Founder & CEO, Better Businesses & Shifting Pact
  • Tom Ridges, Founder & CEO, Herdify
  • Jodie Hanrahan, Senior Media Account Director, Join the Dots
  • Phoebe Cooper, Marketing Manager, RSPCA
  • Moderator: Enrico Girotto, Director of Public Affairs, FEDMA

Anmäl dig idag och få värdefulla insikter om hur du kan stärka din marknadsföringsstrategi genom ett mer omfattande och trovärdigt hållbarhetsarbete.

Datum & tid:

6 mars

14:00–15:00 CET

Plats:

Online

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Anmäl dig härBli medlem