• Event
  • / Datadrivna insikter för framtida marknadstrender med MyTelescope

Datadrivna insikter för framtida marknadstrender med MyTelescope

23 oktober

9:00-10:00

Kostnadsfritt

Den 23 oktober bjuder vi in till ett webinarium tillsammans med vår medlem MyTelescope, där vi utforskar hur deras analysplattform kan hjälpa dig att ligga steget före på marknaden. Genom att använda sökvolymdata från globala plattformar som Google, TikTok, YouTube och Amazon, levererar MyTelescope insikter som inte bara fångar aktuella trender, utan även förutser framtida marknadsrörelser.

Under webbinariet får du en djupgående genomgång av hur MyTelescope analyserar data för att ge insikter om både nuvarande trender och framtida förändringar. Vi kommer också att visa konkreta exempel på hur företag kan använda dessa insikter för att fatta mer strategiska och välgrundade beslut. Dessutom får du chans att ställa frågor direkt till Kristofer Dalin, en expert inom området, och diskutera hur den här typen av data kan gynna just ditt företag. Vi utlovar en engagerande och interaktiv session, fylld med värdefull kunskap!

Om företaget

Svenska MyTelescope grundades för fem år sedan och har sedan dess arbetat målmedvetet med att utveckla en innovativ plattform som gör det enklare för företag och organisationer att övervaka och analysera marknadsläget inom olika branscher och marknader. Plattformen är designad för att möta de alltmer komplexa behoven av realtidsdata och insikter, vilket hjälper användare att fatta informerade beslut baserade på aktuella trender och marknadsförändringar.


Huvudföreläsare

Bild huvudföreläsare

Kristofer Dalin

En av företagets nyckelpersoner är Kristofer Dalin, som har en gedigen bakgrund inom media, marknadsföring och kommunikation. Som analytiker på MyTelescope bidrar han med sin expertis för att förfina och vidareutveckla plattformens analysmöjligheter. För tio år sedan grundade Kristofer det välrenommerade Strategy Awards, en utmärkelse som erkänner och belönar framstående strategiarbete inom marknadsföring och kommunikation.

Datum & tid:

23 oktober

9:00 – 10:00

Plats:

Digitalt

Sista anmälningsdag:

21 oktober

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Anmäl dig här Bli medlem