Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Datadrivna insikter för framtida marknadstrender med MyTelescope

Datadrivna insikter för framtida marknadstrender med MyTelescope

23 oktober

9:00-10:00

Kostnadsfritt

Den 23 oktober bjuder vi in till ett webinarium tillsammans med vår medlem MyTelescope, där vi utforskar hur deras analysplattform kan hjälpa dig att ligga steget före på marknaden. Genom att använda sökvolymdata från globala plattformar som Google, TikTok, YouTube och Amazon, levererar MyTelescope insikter som inte bara fångar aktuella trender, utan även förutser framtida marknadsrörelser.

Under webbinariet får du en djupgående genomgång av hur MyTelescope analyserar data för att ge insikter om både nuvarande trender och framtida förändringar. Vi kommer också att visa konkreta exempel på hur företag kan använda dessa insikter för att fatta mer strategiska och välgrundade beslut. Dessutom får du chans att ställa frågor direkt till Kristofer Dalin, en expert inom området, och diskutera hur den här typen av data kan gynna just ditt företag. Vi utlovar en engagerande och interaktiv session, fylld med värdefull kunskap!

Om företaget

Svenska MyTelescope grundades för fem år sedan och har sedan dess arbetat målmedvetet med att utveckla en innovativ plattform som gör det enklare för företag och organisationer att övervaka och analysera marknadsläget inom olika branscher och marknader. Plattformen är designad för att möta de alltmer komplexa behoven av realtidsdata och insikter, vilket hjälper användare att fatta informerade beslut baserade på aktuella trender och marknadsförändringar.


Huvudföreläsare

Bild huvudföreläsare

Kristofer Dalin

En av företagets nyckelpersoner är Kristofer Dalin, som har en gedigen bakgrund inom media, marknadsföring och kommunikation. Som analytiker på MyTelescope bidrar han med sin expertis för att förfina och vidareutveckla plattformens analysmöjligheter. För tio år sedan grundade Kristofer det välrenommerade Strategy Awards, en utmärkelse som erkänner och belönar framstående strategiarbete inom marknadsföring och kommunikation.

Datum & tid:

23 oktober

9:00 – 10:00

Plats:

Digitalt

Sista anmälningsdag:

21 oktober

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Anmäl dig här Bli medlem