Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Digitalt event: EFFDay – årets effektevent

Digitalt event: EFFDay – årets effektevent

Datum: 6 nov

Tid: 8.00–12.00

Som en del av Effektinitiativet arrangerar Sveriges Annonsörer, Swedma och KOMM för första gången EFFDay. Under en halvdag samlar vi branschen för att diskutera hur vi får bäst effekt av våra marknadsinvesteringar.

Investeringarna i marknadsföring ger allt lägre effekt, både i Sverige och stora delar av världen. Den nedåtgående trenden har pågått i över tio år. Att tydligt kunna visa effekten av reklam och marknadsföringsinvesteringar är ett av marknadsförarens viktigaste uppdrag.

Var med och påverka diskussionen och låt dig inspireras av andra genom att medverka på EFFDay!


Bild huvudföreläsare


Innehåll

Dagen innehåller talare, break-out sessions, case och best practice inom strategi och planering, implementering, insiktsdriven marknadsföring och uppföljning av effekt.

Samla teamet, avdelningen, dina samarbetspartners och dina kunder och börja snacka om effekt tillsammans.

Datum & tid:

Datum: 6 nov

Tid: 8.00–12.00

Plats:

Online

Företagsbiljett pris:

1495 kr. ex. moms (kan registrera upp till 10 personer på företaget, varje anmäld deltagare får en unik biljettlänk)

Singelbiljett pris:

995 kr. ex. moms. (anmäld deltagare får en unik biljettlänk)

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälan
Bli medlem