Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Starta hösten med rätt fokus – gå på EFFDay

Starta hösten med rätt fokus – gå på EFFDay

När: 3 september, 08:30-16:30 
Var:
Münchenbryggeriet, Torkel Knutssonsgatan 2 i Stockholm

Starta hösten med rätt fokus – gå på EFFDay

Tisdag den 3 september är det dags för årets effektevent EFFDay. Vi samlar branschen under en fullspäckad dag på Münchenbryggeriet, Torkel Knutssonsgatan 2 i Stockholm för att diskutera hur vi får bäst effekt av våra marknadsinvesteringar. 

Under ledning av moderator Arvid Axland dyker vi ner i effektfrågan under dessa rubriker: 
– Insikter, strategi och planering – för snabba och långvariga effekter 
– Marknadschefens och marknadsavdelningens ansvar och roll i förändring 
– Varumärke och marknadsföring skapar värde för företaget (Brand is Business) 
– Marknadsföring och AI – kreativitet och hållbarhet 
– Kommunikation som skapar effekt! 

Datum & tid:

När: 3 september

Tid: 08:30-16:30

 

Plats:

Münchenbryggeriet, Torkel Knutssonsgatan 2 i Stockholm 

Pris exkl moms:

1995 kr för medlemmar i SWEDMA

2495 kr för övriga

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Anmäl er här Bli medlem