Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / EFFDay 2022 – årets effektevent

EFFDay 2022 – årets effektevent

Datum: 2 september 2022
Tid: 08:30-15:30

Under en dag samlar vi branschen för att diskutera hur vi får bäst effekt av våra marknadsinvesteringar. Dagen kommer vara fylld av inspirerande talare, case och samtal, allt under ledning av vår moderator Arvid Axland.

Innehåll:

Block 1: INSIKTSDRIVEN MARKNADSFÖRING
Block 2: MARKNADSFÖRING SOM TILLVÄXTMOTOR? BRAND IS BUSINESS
Block 3: KREATIVITET & EFFEKT – HUR HÄNGER DET IHOP?
Block 4: FRAMTIDENS DATADRIVNA MARKNADSFÖRING
Block 5: HUR BEHÖVER REKLAMMILJÖERNA UTVECKLAS FÖR ATT SKAPA BÄTTRE EFFEKT?

Priser
Medlemspris* 1195 kr + moms
Ej medlem 1695 kr + moms
*medlemspris gäller anställda på företag som är medlem i KOMM, Sveriges Annonsörer, Sveriges Mediebyråer eller Swedma

Priser är angivna per person och exklusive moms.

Datum & tid:

Datum: 2 september 2022
Tid: 08:30-15:30

Plats:

Norra Latin, Drottninggatan 71b, Stockholm

Ingår:

entrébiljett, lunch, förmiddag- och eftermiddagskaffe samt extramaterial

Pris exkl moms:

1195 kr för medlemmar i SWEDMA

1695 kr för övriga

Sista anmälningsdag:

1 september

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Se talare & köp biljetterBli medlem