Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Efter lågkonjkunkturen 2023 – ljusnar det på annonsmarknaden nu?

Efter lågkonjkunkturen 2023 – ljusnar det på annonsmarknaden nu?

Den 5 juni  09:00 – 10:00

2023 var det recession på annonsmarknaden i spåren av lågkonjunkturen. Men nu är det dags att blicka framåt. Hur har 2024 startat och vad kan vi förvänta av året? Och dessutom så kommer IRM att blicka in i 2025, när dom presenterar den första prognosen för nästa år.


Huvudföreläsare

Bild huvudföreläsare

Madeleine Thor

Madeleine Thor är VD på IRM (Institutet för reklam- och mediestatistik) sedan 2012. IRM är specialister på reklammarknadens utveckling och presenterar den officiella nettomätningen av annonsförsäljning i Skandinavien. Madeleine har tidigare arbetat på Viacom med distribution och analysfrågor samt även inom Viaplay och på SVT.

Datum & tid:

Den 5 juni  2024 Kl. 09:00 – 10:00

Plats:

Digitalt

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

250 kr för övriga

Sista anmälningsdag:

Sista anmälningsdag är 3 juni.

 

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Signa upp dig här Bli medlem