Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Event: EFFDay 10 september

Event: EFFDay 10 september

Datum: 10 september 2021
Tid: 08.30–13.00

EFFDay – årets effektevent.

Säkra din biljett till Early Bird-pris nu!

Efter succén förra året är det nu dags för årets EFFDay fredag den 10/9 där vi samlar branschen och pratar om hur vi får bäst effekt av våra marknadsinvesteringar. Passa på att köpa biljetter till Early Bird-pris redan nu.
Investeringarna i marknadsföring ger allt lägre effekt, både i Sverige och stora delar av världen. Den nedåtgående trenden har pågått i över tio år. Att tydligt kunna visa effekten av reklam och marknadsföringsinvesteringar är ett av marknadsförarens viktigaste uppdrag. Det är kritiskt för att vi ska uppnå våra mål i form av ökat förtroende eller högre lönsamhet. Vi fortsätter att prata om effektfrågan och hur vi vänder utvecklingen. Dagen kommer att innehålla intressanta talare och paneldiskussioner.

Sagt om EFFDay 2020:

“Bra och inspirerande! Fungerade toppen som ett digitalt event, vi kollegor chattade i ett Teams rum under förmiddagen så det blev som en gemensam upplevelse trots distansen”
“Inspirerande och insiktsfullt. Bra upplägg med mix av talare, studiopaneler och breakout sessions”
“Bra upplägg med det gemensamma och break out sessions, och tiden på passen – perfekt! En bra mix av ämnen”
“Mycket bra och effektivt remote-event. Bättre än live! Nu kan vi få större spridning, fler och bättre talare etc samt slipper slita på miljön med resande”

Just nu erbjuder vi Early Bird-priser fram till och med 7 juli 2021.

Företagsbiljett: 1495 kr exkl moms (inkl. upp till tio unika länkar) (ord pris 1995 kr)
Singelbiljett: 995 kr exkl moms (ord pris 1095 kr)

 

Datum & tid:

Datum: 10 september 2021
Tid: 08.30–13.00

Plats:

Online

Sista anmälningsdag:

10 september

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Köp biljetterBli medlem