Framtidens marknadsföring: Personalisering FULLSATT
Datum: 15 jan
Tid: 9.00–10.00, frukost finns från 8.30
Man har länge pratat om personalisering, men hittills är det ytterst få som lyckats få ut något värde av det.
Huvudföreläsare
Triggerbee är en svensk plattform för datadriven marknadsföring som används av några av Nordens största och snabbast växande företag. Med Triggerbee kommer man närmare sina kunder med hjälp av kundprofiler, beteendestyrda budskap med mer relevant digital kommunikation och ökad konvertering som följd.
Jacob Sjönander
Presentatör är Jacob Sjönander Co Founder på Triggerbee med 30 års säljerfarenhet och även fd styrelseledamot i SWEDMA.
Innehåll
Dina kunder efterfrågar och föredrar personligt anpassade erbjudanden och innehåll, och om du som marknadsförare inte kan aktivera datan du har så är det en omöjlighet. Kan AI och Machine Learning verkligen hjälpa oss till det bättre, när vi själva knappt vet vad vi ska göra?
Följ med Jacob Sjönander på en resa in i framtidens sätt att marknadsföra, och hur du kan arbeta för att balansera personalisering och digital integritet.