Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Framtidens marknadsföring: Personalisering FULLSATT

Framtidens marknadsföring: Personalisering FULLSATT

Datum: 15 jan

Tid: 9.00–10.00, frukost finns från 8.30

Man har länge pratat om personalisering, men hittills är det ytterst få som lyckats få ut något värde av det.


Huvudföreläsare

Triggerbee är en svensk plattform för datadriven marknadsföring som används av några av Nordens största och snabbast växande företag. Med Triggerbee kommer man närmare sina kunder med hjälp av kundprofiler, beteendestyrda budskap med mer relevant digital kommunikation och ökad konvertering som följd.

Bild huvudföreläsare

Jacob Sjönander

Presentatör är Jacob Sjönander Co Founder på Triggerbee med 30 års säljerfarenhet och även fd styrelseledamot i SWEDMA.


Innehåll

Dina kunder efterfrågar och föredrar personligt anpassade erbjudanden och innehåll, och om du som marknadsförare inte kan aktivera datan du har så är det en omöjlighet. Kan AI och Machine Learning verkligen hjälpa oss till det bättre, när vi själva knappt vet vad vi ska göra?

Följ med Jacob Sjönander på en resa in i framtidens sätt att marknadsföra, och hur du kan arbeta för att balansera personalisering och digital integritet.

Datum & tid:

Datum: 15 jan

Tid: 9.00–10.00, frukost finns från 8.30

Plats:

SWEDMA, Klara Östra Kyrkogata 2 B i Stockholm

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

995 kr för övriga

Övrig medlemsinformation:

No show-avgift 300 kr för medlemmar/associerade, full deltagaravgift för övriga

Mat & Dryck:

Frukost ingår.

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälan
Bli medlem