Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Framtidens sälj och marknadsföring – hur den moderna köparen har förändrats och vad vi som företag måste göra åt det

Framtidens sälj och marknadsföring – hur den moderna köparen har förändrats och vad vi som företag måste göra åt det

När? Torsdag 8 maj, kl. 07:30–09:30
Var? Folk, Mat & Möten, (Olof Palmes Plats 1, 214 44) Malmö

Marknadsföreningen i Malmö bjuder in till ett exklusivt frukostevent där vi utforskar nycklarna till ett framgångsrikt samspel mellan sälj och marknad. Hur skapar vi ett hållbart samarbete som stärker varumärket och driver affären framåt?

Magnus Brynestam från Grown delar beprövade metoder, strategier och insikter för att utveckla en mer effektiv marknads- och försäljningsstrategi. Genom en kombination av föreläsning, interaktiva diskussioner och workshop får du konkreta verktyg att ta med dig och implementera direkt.

💡 Ur innehållet:
– Så har den moderna köparen förändrats
– Hur sälj och marknad behöver utvecklas framåt
– Förtroendebyggande i köpresan
– Innehåll som verkligen driver affären

Vi rekommenderar att du tar med din vd eller säljkollega för att maximera nyttan av eventet. Tidigare workshops har visat att effekten blir större när fler från samma företag deltar.

SWEDMA:s medlemmar anmäler sig genom att skriva “SWEDMA” i fältet för övrigt i anmälningsformuläret.

Välkommen till en inspirerande morgon med insikter, nätverkande och en riktigt bra frukost!


Huvudföreläsare

Bild huvudföreläsare

Magnus Brynestam

Magnus Brynestam är vd och senior sälj- och marknadscoach på Grown. Med lång erfarenhet av att hjälpa företag stärka sitt samarbete mellan sälj och marknad, guidar han organisationer genom beprövade ramverk och strategier för hållbar tillväxt.

Datum & tid:

Torsdag 8 maj

Kl. 07:30–09:30

Plats:

OLOF PALMES PLATS 1, 214 44 Malmö

Pris exkl moms:

(skriv "SWEDMA" i fältet för övrigt) 0 kr för medlemmar i SWEDMA

395 kr (Swish på plats) kr för övriga

Sista anmälningsdag:

4 maj

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Anmäl dig härBli medlem