Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Fullbokat! Frukostseminarium: Hur man skapar överlägsen kundupplevelse med hyperpersonalisering

Fullbokat! Frukostseminarium: Hur man skapar överlägsen kundupplevelse med hyperpersonalisering

Datum: 12 april 2023
Tid: 08:30-10:00
Var: Hos SWEDMA på Klara Östra Kyrkogata 2B (sänds även via teams)

Digitaliseringen har förändrat marknadsföringslandskapet och konkurrensen är starkare än någonsin. För att överleva måste organisationer bli smartare och snabbare på att skapa relevanta kundupplevelser. Hyperpersonalisering har pekats ut som en väg framåt. I den här sessionen kommer vi att prata om vad hyperpersonalisering är och hur det kan bidra till att förbättra marknadsföringen och kundupplevelsen.

Det här är ett fysisk seminarium på plats hos SWEDMA, det kommer även att sändas via Teams men fokus är på samtal och interaktion på plats på Klara Östra Kyrkogata 2B.

Kort om företaget:

SAS Institute är ledande på beslutsstöd med avancerad analys. SAS Institute, även världens största privatägda mjukvaruföretag inom analys med en årlig omsättning på drygt 20 miljarder kronor, har sedan 1976 erfarenhet av att utveckla verktyg och metoder som låter stora organisationer lära av sin historia, mäta och kommunicera pågående aktiviteter och inte minst att skapa insikt om framtiden. Världen runt har SAS Institute totalt gjort 90 000 kundinstallationer, bland de svenska kunderna finns landets mest betydande företag och organisationer.


Bild huvudföreläsare

Thomas Karlsson

Senior Advisor Customer Experience, SAS Institute. Thomas brinner för att hjälpa organisationer att bygga kundupplevelser i världsklass. Att automatisera och digitalisera kundupplevelsen har aldrig varit så viktigt som det är idag, men samtidigt kan man inte försumma de traditionella offlinekanalerna. Hybridmarknadsföring med hjälp av analyser och AI är nyckeln till att stödja verklig omni-channel-marknadsföring. Thomas är mycket erfaren inom områdena Omni Channel Marketing och Customer Experience. Med mer än 20 år som konsult och rådgivare har han arbetat inom flera branscher och affärsområden.

Datum & tid:

Datum: 12 april 2023
Tid: 08:30-10:00
Var: Hos SWEDMA på Klara Östra Kyrkogata 2B (sänds även via teams)
Vid fysiskt deltagande utgår en no show-avgift på 300 kr

Plats:

Hos SWEDMA, Klara Östra Kyrkogata 2B, 111 52 Stockholm

Ingår:

Frukost

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

Gratis för övriga

Sista anmälningsdag:

10 april

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälan
Bli medlem