Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / GDMA Webinar: Revolutionizing Long-Distance Travel – How AI Elevates the Customer Experience

GDMA Webinar: Revolutionizing Long-Distance Travel – How AI Elevates the Customer Experience

Tisdag 18 mars
15:00 CET

Hur kan AI revolutionera resebranschen och förbättra kundupplevelsen för miljontals resenärer? I detta exklusiva webinar får du en unik inblick i hur Deutsche Bahn använder avancerad AI för att analysera över 8 miljoner kundfeedback varje år – i realtid. Genom AI-driven insikt och automatisering kan de snabbt identifiera resenärers behov, förbättra serviceutbudet och optimera den totala kundupplevelsen.

Axel Schulz, Head of AI and Data Intelligence Center på Deutsche Bahn, delar konkreta exempel på hur företaget:
– Samlar in och tolkar kundfeedback i stor skala
– Använder AI-modeller för att förbättra service och punktlighet
– Säkerställer hög kundnöjdhet genom smart dataanalys

Oavsett om du jobbar inom marknadsföring, kundupplevelse eller AI-utveckling ger detta webinar värdefulla insikter i hur data och teknologi kan användas för att skapa bättre och mer skräddarsydda kundupplevelser. Missa inte denna chans att få inblick i hur AI förändrar reseindustrin – och hur du kan applicera liknande strategier i din egen verksamhet!

Datum & tid:

Tisdag 18 mars
15:00 CET

Plats:

Online

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Anmälan Bli medlem