Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Hållbar kundlojalitet – Bygg starka kundrelationer på en snabbrörlig marknad

Hållbar kundlojalitet – Bygg starka kundrelationer på en snabbrörlig marknad

Datum: 18 sep 2024

Tid: 8:00 – 09:30

(Frukost serveras från kl 08:00 och seminariet börjar 08:30)

Bygg starka kundrelationer på en snabbrörlig marknad där ökat fokus på att möta kundens emotionella personliga och syftesdrivna värderingar blir allt mer avgörande för att lyckas .

På dagens snabbrörliga marknader blir lojalitet allt viktigare, men också allt mer komplicerat. När hela kundupplevelsen blir avgörande för att skapa lojalitet måste hela verksamheten ha samsyn kring kraven och hur de ska uppfyllas. När kundernas förväntningar går utanför de direkta behoven till företagets tjänster och produkter blir det avgörande att förstå vilken mix av aktiviteter som skapar kundens vilja att vara lojal i ett längre perspektiv.

Hållbar lojalitet är ett koncept som förenar kundlojalitet och hållbarhet. Det innebär att företag strävar efter att skapa kundupplevelser utifrån en djup förståelse kring kundens krav och behov på ett socialt, ekonomiskt och miljömässigt hållbart sätt. 

Under detta frukostseminarium delar vi med oss av det senaste kring hur olika aktiviteter i företags värdekedja kan utformas för att skapa hållbar lojalitet och hur lojalitetsprogrammet kan utvecklas för att möta nya kunders krav och behov i den nya lojalitetsparadigmen.

Vi kommer att beröra flera dimensioner:

  • De värderingar varumärket signalerar och på olika sätt för till bevis
  • Mixen av rationella och emotionella förmåner 
  • De interaktioner som kunden möts av på olika typer av digitala kanaler

Seminariet riktar sig till dig som vill ta nästa steg i lojalitetsarbetet på ett sätt som bygger värde för affären med omtanke för omvärlden.


Huvudföreläsare

Bild huvudföreläsare

Bi Kreimer - Senior management konsult på Differ

+30 års erfarenhet av att inspirera, leda och utveckla framgångsrika lojalitetsinitiativ i olika branscher i Sverige och internationellt, både i linjebefattningar och de senaste 20 åren som konsult med stort fokus på att utveckla hållbara strategier för att lojalisera kundbasen.

Bild huvudföreläsare

Viktor Andersson - Strateg på Differ

Över 20 års erfarenhet av att driva kommunikations- och varumärkesstrategiska projekt.

Bild huvudföreläsare

Alexander Hellborg – Strategikonsult på Differ

Strategikonsult med fokus på att utveckla kundinsiktsdrivna affärsstrategier och ett stort intresse för vad som skapar lojala kunder. Flera års erfaranhet av att utveckla lojaliserande strategier, både som konsult och i linjebefattning.

Datum & tid:

Datum: 18 sep 2024

Tid: 8:00 – 09:30

(Frukost serveras från kl 08:00 och seminariet börjar 08:30)

Plats:

Differ Strategy - Regeringsgatan 67 Plan 3. Går även att delta digitalt, länk skickas ut vid anmälan.

Ingår:

Frukost

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

Gratis för övriga

Sista anmälningsdag:

16 sep 2024

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Signa upp dig här Bli medlem