Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Hur Sveriges bästa e-handlare arbetar med personalisering

Hur Sveriges bästa e-handlare arbetar med personalisering

5 december

9.00-10.00

KOSTNADSFRITT

Under de senaste fem åren har Triggerbee genomfört en omfattande analys av över 200 av Nordens ledande e-handelsföretag, med fokus på hur de arbetar med personalisering för att förbättra kundupplevelsen. I vårt kommande webinar presenterar vi de viktigaste insikterna från årets rapport – en sammanställning av framgångsrika strategier och verktyg som används av branschens toppaktörer.

Du kommer få en unik inblick i vad de bästa inom e-handeln gör rätt och varför. Vi går igenom vilken data som är mest relevant och hur den samlas in, samt de enkla men effektiva metoder som även de största varumärkena använder för att förbättra kundresan. Från personliga rekommendationer till automatiserade marknadsföringsflöden – vi visar hur du kan tillämpa dessa framgångsfaktorer i din egen verksamhet för att skapa lojala kunder och en sömlös upplevelse som ökar konverteringar.

Vårt mål är att ge dig beprövade verktyg och strategier som direkt kan implementeras för att förbättra både lojalitet och automatisering i din verksamhet. Oavsett om du redan jobbar med personalisering eller precis har börjat utforska området, kommer du att få med dig värdefulla insikter som hjälper dig att nå nya nivåer i din digitala strategi.

Kort om Triggerbee: Triggerbee erbjuder en avancerad onsite-marketingtjänst som hjälper några av Nordens mest framstående e-handelsföretag och mediabolag att skapa bättre och mer personliga webbupplevelser. Genom Triggerbees verktyg kan företag analysera beteendedata och förbättra sin kundkommunikation för att skapa starkare relationer och öka konverteringarna.


Huvudföreläsare

Bild huvudföreläsare

Jacob Sjönander

Commercial Director & Partner på Triggerbee

Bild huvudföreläsare

Felix Langlet

CMO på Triggerbee

Datum & tid:

5 december

9.00-10.00

Plats:

Digitalt via Microsoft teams

Sista anmälningsdag:

4 december

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Anmäl dig här Bli medlem