Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Inbjudan till event!

Inbjudan till event!

När: 21 mars
Tid: 15:00-16:30, mingel 16:30-18:00 (ange i “övrigt” om du vill mingla med oss)
Var: I Office, Kungsgatan 60

Minska kostnaderna & Öka engagemanget med autentisk video!

När norska Insp Retail, en pionjär och en ”snackis” inom retail-tech i Norge, nu tar sina första steg på den svenska marknaden i samarbete med SWEDMA, bjuder vi dig och en kollega till en exklusiv eftermiddag där vi visar potentialen av att förena teknik med äkta mänsklig interaktion.

Hur man kan automatisera videoproduktion med hjälp av ämnesexperter i butikerna. Autentiska korta videor med medarbetare ger hög konvertering i sociala kanaler, reklam och e-handel, och publiken älskar det.

Insp Retail tar dig med in i deras värld där dina medarbetare blir stjärnorna och där du stärker engagemang och teamkänslan med gamifierad innehållsproduktion och videomarknadsföring i sociala kanaler för service- och butikskedjor.

Du får svar på hur du följer trenden med autentiska produktvideor, som publiken på Tik Tok, Instagram och Facebook älskar. Korta videor är trendiga i alla sociala kanaler, i annonser och inom e-handel.

Insp ger dig receptet på hur du sänker produktions- och distributionskostnaden, skapar synergier mellan butik, huvudkontor och nätbutiken och får i gång och får en process för “automatisering” av innehållsproduktion med butiksanställda.

Detta blir en eftermiddag fylld av inspiration, nya insikter och spännande samtal.

Om Insp Retail

Insp Retail er en norsk retail-tech startup det centrala i Insp erbjudande är en lättanvänd SaaS-plattform som är kopplad till din nätbutik och som optimerar kommunikation med dina kunder på ett snabbt, enkelt och roligt sätt.

Missa inte denna unika möjlighet – boka er plats idag!

Se Tore presentera Insp Retail på under minuten


Bild huvudföreläsare

Tore Skjærgård

VD och grundare av Insp Retail

Datum & tid:

När: 21 mars
Tid: 15:00-16:30, mingel 16:30-18:00          (Skriv en notering i fältet “Övrig information” och låt oss veta om du stannar kvar och minglar med oss)
Var:I office, Kungsgatan 60

Plats:

IOffice, Kungsgatan 60

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

Gratis för övriga

Sista anmälningsdag:

19 mars

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälanBli medlem