Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Insikter från 100 miljoner kampanjer – så maximerar du din digitala kommunikation 2025

Insikter från 100 miljoner kampanjer – så maximerar du din digitala kommunikation 2025

9 april – 9:00-9.45

KOSTNADSFRITT

Hur kan du optimera din digitala kommunikation baserat på insikter från verkliga kampanjer? Tillsammans med Rule bjuder vi på SWEDMA in till ett kostnadsfritt webinar där vi delar lärdomar från företag i olika branscher – och hur du kan använda dem för att ta din kommunikation till nästa nivå.

45 minuter får du svar på:
✔️ Hur du kombinerar e-post, SMS och RCS för maximal effekt
✔️ Hur du säkerställer att dina utskick når fram – och inte fastnar på vägen
✔️ Vilka delar av din kommunikation du bör automatisera (och vad du bör undvika)
✔️ Hur du kan använda din data för bättre genomslag i sociala kanaler

Missa inte chansen att få konkreta tips och inspiration för att optimera din digitala kommunikation 2025.

Varmt välkommen!

Om Rule: Rule är en plattform för digital kommunikation som hjälper företag att nå rätt målgrupp med rätt budskap i rätt kanal. Med smart segmentering och automatiserade flöden kan du bygga starka kundrelationer och öka konverteringen. Vi gör det enkelt att skapa träffsäkra kampanjer via e-post, SMS och RCS.


Huvudföreläsare

Bild huvudföreläsare

Emil Silverflod

Emil har 20 års erfarenhet inom kommunikation, från traditionell media och event till digitala kanaler. De senaste fyra åren har han arbetat med digital kommunikation på Rule, där han har fått en gedigen insikt i det digitala landskapet och hur man praktiskt bör arbeta för att få maximal effekt. Hans expertis omfattar bland annat dataorganisering, segmentering, automatisering av flöden, nyhetsbrev, kampanjutskick, SMS och RCS.

Datum & tid:

9 april

9:00-9.45

Plats:

Microsoft Teams

Sista anmälningsdag:

7 april

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Anmäl dig härBli medlem