Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Interaktiva marknadsförings-kampanjer för att öka kundengagemang

Interaktiva marknadsförings-kampanjer för att öka kundengagemang

Datum: 30 mars 2022
Tid: 09:00-10:00
Digitalt uppsnack från 08:45

Webinaret är på engelska

Qualifio gör det möjligt för varumärken att engagera sin publik och samla in data på ett säkert och kompatibelt sätt i alla sina digitala kanaler med interaktivt innehåll.

– Visste du att konsumenter är dubbelt så benägna att engagera sig i ett varumärke om interaktivt innehåll används?
– Har du någonsin undrat hur man bäst bygger varaktiga relationer med din publik?
– Behöver du hjälp med dina datainsamlingsstrategier?
– Är du orolig för den kommande nedläggningen av tredjepartscookies?

I det här webinariet har vi alla svar du behöver. Ta reda på hur Qualifio kan hjälpa dig att förbättra dina kunders engagemang, samtidigt som du samlar in deras första- och nollpartsdata på ett säkert och kompatibelt sätt. Lär dig allt om slutet på tredjepartscookies och hur Qualifio har de verktyg du behöver (CRM-integrationer, marknadsföringsautomation, …) för att möta den cookielösa världen.

Kort om företaget:

Qualifio är den marknadsledande SaaS-plattformen i Europa för publikinsikter, datainsamling och interaktiv marknadsföring samt lojalitet. Qualifio Engage-användare kan enkelt skapa och publicera sitt interaktiva innehåll (frågesporter, spel, undersökningar, omröstningar och över 50 andra innovativa format) på alla sina kanaler. Med Qualifio Loyalty kan varumärken skapa spännande lojalitetsprogram som belönar sin publik för alla typer av interaktioner de har med brand. Qualifio-plattformarna gör det möjligt för B2C-varumärken och medieföretag att interagera med sina online-samhällen och används av över 400 företag i Europa. Qualifio har rankats i Deloittes Technology Fast50 tre år i rad och anses vara ett av de snabbast växande teknikföretagen i Belgien.

Bland deras kunder finns: Bonnier, Aller Media, Nestlé, L’Oréal, Unilever, Decathlon, MediaMarkt, Carrefour, PSG, Purina, Dixons Carphone och Ahold Delhaize.


Föreläsare

Bild huvudföreläsare

Gilles Lenaerts

Sales Manager Nordics & Nederländerna - Gilles har en bakgrund inom CRM och e-handel och har hjälpt företag som Bonnier, Schibsted, Aller Media, etc. att utnyttja interaktiv marknadsföring till sin fördel i sin strategi för insamling av konsumentdata.

Bild huvudföreläsare

Evelien Molenaar

Försäljningschef Nordics & Nederländerna - Evelien hjälper företag att interagera med sin publik och att samla in relevant data för sina system via interaktiva marknadsföringskampanjer. Evelien är baserat på Qualifios kontor i Amsterdam.

Datum & tid:

Datum: 30 mars 2022
Tid: 09:00-10:00
Digitalt uppsnack från 08:45

Webinaret är på engelska

Plats:

Microsoft Teams

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

Gratis för övriga

Sista anmälningsdag:

28 mars

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälanBli medlem