Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Webinar: Kanalvalet 2024 – och några spännande kundporträtt

Webinar: Kanalvalet 2024 – och några spännande kundporträtt

Datum: 7 december 2023
Tid: 09:00-10:00
Digital check-in från 08:45

Känner du dina kunder?

Ja, inte personligen kanske, men du har säkert bra koll på vad din kundbas består av i stora drag.

Faktum är att de som är din kundbas typiskt sett är rätt inhomogen med flera olika personlighetstyper, åldrar och beteenden som påverkar hur de vill ha information och hur de vill betala osv. Idag gäller det mer än någonsin att du vet mer om dina kunder för att verkligen träffa rätt och ge dem rätt verktyg för att de ska agera som du vill. Att nå fram, att få betalt – eller att få en reaktion överhuvudtaget kan vara avgörande.

När vi summerar vår årliga undersökning Kanalvalet ser vi hur olika det faktiskt kan vara. Hur man bäst tar till sig av reklam eller vilket betalsätt man väljer är långt ifrån bara en fråga om ålder och kön. Vi är långt mer olika än så.

Häng med oss i en berättelse om hur snårigt det kan vara att göra rätt – eller istället förenkla tillvaron med rätt verktyg och rätt metoder för att nå fram.

Vi ger dig några kundporträtt plockade ur verkligheten utifrån hur de svarat på vår marknadsundersökning Kanalvalet 2024.

Genom att se till att kunna kommunicera i alla kanaler för att nå dina kunder, kommer du förhoppningsvis att lyckas bättre.


Bild huvudföreläsare

Stefan Blomqvist

Stefan Blomqvist är vd för och grundare av 21grams. Han har mer än 20 års erfarenhet av affärsutveckling och internationell försäljning inom både fysisk och digital kommunikation. 21grams är ett fintech-bolag som jobbar med allt ifrån kostnadseffektiva distributionskanaler till betallösningar inom kundkommunikation, med tjänster som Swish-QR, Kivra, E-faktura och mycket mer.

Datum & tid:

Datum: 7 december 2023
Tid: 09:00-10:00
Digital check-in från 08:45

Plats:

Digitalt via Microsoft Teams

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

Gratis för övriga

Sista anmälningsdag:

5 december

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälanBli medlem