Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Kommunicerar ni på konsumenternas villkor?

Kommunicerar ni på konsumenternas villkor?

Datum: 6 maj

Tid: 9.00–10.00

Konsumenterna föredrar olika kanaler gällande kommunikation. Sällan har relevans och enkelhet haft så stor vikt som idag och företagen förutsätts förstå sina målgrupper. En sak är säker, vi måste anpassa oss till kunderna och deras behov.


Huvudföreläsare

PostNords tjänster inom direktmarknadsföring hjälper dig och ditt företag med allt från målgruppsanalys till kampanjuppföljning.

Bild huvudföreläsare

Johanna Strande

Johanna Strande är Analyschef på PostNord och har tidigare utvecklat lösningar inom eye tracking, neuromarketing och social measurement.


Innehåll

Alla är överens om att kombination av kanaler ger bäst effekt, men vissa kanaler stressar oss mer än andra. PostNord har gjort en undersökning om svenskarnas attityder till reklam och affärskommunikation som vi analyserar tillsammans med Orvestofrågor för att få en så komplex bild som möjligt.

Välkommen till ett webinarium om sätter konsumenten i fokus.

Datum & tid:

Datum: 6 maj

Tid: 9.00–10.00

Plats:

Webinar

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälan
Bli medlem