Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Konvertera till lojalitet – Kanaloberoende DR för bästa resultat

Konvertera till lojalitet – Kanaloberoende DR för bästa resultat

Datum: 15 december 2021
Tid: 09:00-10:00
Digital fika från 08:45

Idag är det viktigare än någonsin att nå kunden på kundens egna premisser och kunna erbjuda flera distributionssätt och betallösningar. Skillnaden tacka ja till ett erbjudande och att inte göra det kan vara något så enkelt som att slippa skriva in ett OCR-nummer.

Men vilka sätt passar vilka kunder, och när i kundresan? Vi kan inte bara erbjuda tekniken och kanalerna, utan även goda insikter om hur ni bäst kommunicerar med era kunder, samt hur ni kan öka er konvertering genom att hitta unika kombinationer av kanal- och kommunikationsval.

Att nå ut med information i rätt tid med kommunikation som är relationsbyggande – och där mottagaren får vara med och påverka kanalvalet kommer att öka era möjligheter till en högre konvertering samt kundlojalitet.


Bild huvudföreläsare

Stefan Blomqvist

Stefan Blomqvist är vd för och grundare av 21grams. Han har mer än 20 års erfarenhet av affärsutveckling och internationell försäljning inom både fysisk och digital kommunikation. 21grams är ett fintech-bolag som jobbar med lika delar kostnadseffektiva distributörskanaler som betallösningar när det kommer till kundkommunikation, med tjänster som Swish-QR, Kivra, E-faktura och mycket mer.

Datum & tid:

Datum: 15 december 2021
Tid: 09:00-10:00
Digital fika från 08:45

Plats:

Microsoft Teams

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

Gratis för övriga

Sista anmälningsdag:

13 december

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälanBli medlem