Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Lär dig mer om datadriven marknadsföring med Bisnode och Vendemore

Lär dig mer om datadriven marknadsföring med Bisnode och Vendemore

Datum:  29 jan

Tid: 9.00–10.00, frukost finns från 8.30

Account Based Marketing (ABM), d v s riktad marknadsföring till specifika kunder, är något som varje B2B-företag bör ha som del av sin marknadsplan. Vendemore har hjälpt våra kunder med ABM och riktad, digital annonsering i mer än 10 år. Rasmus Vejdegren på Vendemore kommer berätta mer om lösningar som erbjuder smart data tillsammans med riktad marknadsföring för att nå rätt kunder med riktade budskap i rätt tid.


Huvudföreläsare

Bild huvudföreläsare

Anna Albinsson

Prediktiv analys och datadriven marknadsföring är framtiden för varje marknadsavdelning. Bisnodes CMO Anna Albinsson har en lång erfarenhet inom marknadsföring och försäljning och ansvarar idag för Bisnodes marknadsföring i hela Europa. Med stor entusiasm vill hon visa på alla fördelar man får genom att analysera data på rätt sätt.

Datum & tid:

Datum:  29 jan

Tid: 9.00–10.00, frukost finns från 8.30

Plats:

SWEDMA, Klara Östra Kyrkogata 2 B i Stockholm

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

995 kr för övriga

Mat & dryck

Frukost ingår.

Övrig medlemsinformation:

No show-avgift 300 kr för medlemmar, full deltagaravgift för övriga

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälan
Bli medlem