• Event
  • / Loyalty outlook – hur står det till med kundernas lojalitet 2023?

Loyalty outlook – hur står det till med kundernas lojalitet 2023?

Datum: 22 februari 2023
Tid: 08:15 -09:00
Var: Sales- och Marketingscenen på Kistamässan

Den 22-23 februari 2023 på Kistamässan i Stockholm arrangeras Sveriges största mötesplats för dig som driver och utvecklar sälj- och marknadsföringsstrategier.

Här talas det om den digitala kunden, de senaste teknologierna som förflyttar banschen framåt. Två dagar fyllda med inspiration, insikter och trendspan.

SWEDMA ”öppnar” mässan med ett frukostseminarium 22 februari.

Pepe Larsson Head of Strategy på Smicker presenterar de mest värdefulla insikterna från en omfattande genomgång av svenska och internationella studier av konsumentbeteende. Loyalty outlook summerar det viktigaste du behöver veta om hur kundlojaliteten mår nu när vi står inför det svårprognostiserade marknadsläget 2023.

För att få din mässbiljett kostnadsfritt, klicka här
För att få en konferensbiljett med 50% rabatt (Ange SWEDMA50 för rabatten), klicka här


Pepe Larsson

Head of strategy och grundare av Smicker med 25+ års erfarenhet av att skapa strategier och koncept som leder till lönsamma relationer mellan varumärken och kund. En sympatisk utmanare som inspirerar företag att ha med slutkundens perspektiv i allt från strategi till genomförande.

Datum & tid:

Datum: 22 februari 2023
Tid: 08:15 -09:00
Var: Sales- och Marketingscenen på Kistamässan

Plats:

Sales- och Marketingscenen på Kistamässan

Sista anmälningsdag:

22 februari

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Jag vill ha en mässbiljett kostnadsfrittJag vill ha en konferensbiljett med 50% rabatt (Ange SWEDMA50 för rabatten)Bli medlem