Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Loyalty outlook – hur står det till med kundernas lojalitet 2023?

Loyalty outlook – hur står det till med kundernas lojalitet 2023?

Datum: 22 februari 2023
Tid: 08:15 -09:00
Var: Sales- och Marketingscenen på Kistamässan

Den 22-23 februari 2023 på Kistamässan i Stockholm arrangeras Sveriges största mötesplats för dig som driver och utvecklar sälj- och marknadsföringsstrategier.

Här talas det om den digitala kunden, de senaste teknologierna som förflyttar banschen framåt. Två dagar fyllda med inspiration, insikter och trendspan.

SWEDMA ”öppnar” mässan med ett frukostseminarium 22 februari.

Pepe Larsson Head of Strategy på Smicker presenterar de mest värdefulla insikterna från en omfattande genomgång av svenska och internationella studier av konsumentbeteende. Loyalty outlook summerar det viktigaste du behöver veta om hur kundlojaliteten mår nu när vi står inför det svårprognostiserade marknadsläget 2023.

För att få din mässbiljett kostnadsfritt, klicka här
För att få en konferensbiljett med 50% rabatt (Ange SWEDMA50 för rabatten), klicka här


Pepe Larsson

Head of strategy och grundare av Smicker med 25+ års erfarenhet av att skapa strategier och koncept som leder till lönsamma relationer mellan varumärken och kund. En sympatisk utmanare som inspirerar företag att ha med slutkundens perspektiv i allt från strategi till genomförande.

Datum & tid:

Datum: 22 februari 2023
Tid: 08:15 -09:00
Var: Sales- och Marketingscenen på Kistamässan

Plats:

Sales- och Marketingscenen på Kistamässan

Sista anmälningsdag:

22 februari

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Jag vill ha en mässbiljett kostnadsfrittJag vill ha en konferensbiljett med 50% rabatt (Ange SWEDMA50 för rabatten)Bli medlem