Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Machine Learning – Vad är det egentligen och hur kan du använda det praktiskt inom CRM för att öka värdet på dina kundrelationer?

Machine Learning – Vad är det egentligen och hur kan du använda det praktiskt inom CRM för att öka värdet på dina kundrelationer?

Datum: 8 apr

Tid: 9.00–10.00

Vi har mer tillgängligt data än någonsin som vi vill använda för att skapa intelligenta prognoser och fatta bättre beslut. Machine Learning har kommit in som ett nytt begrepp på senare år, men hur mycket är egentligen nytt, och vilka är egentligen de möjligheter som det nya för med sig? Vilka är de faktorer som får Machine Learning att fungera bra och vilka är de vanligast använda metoderna?


Huvudföreläsare

Bild huvudföreläsare

Mats Nygren

Mats Nygren har en gedigen bakgrund inom matematik och statistik och har tidigare arbetat på bl a IRI Lentus, SEB och SAS Institute. Fisk & Co BI CRM arbetar med projekt och som resurskonsulter inom Business Intelligence och analytisk CRM.


Innehåll

Kom och lyssna på Mats Nygren, BI-konsult, analytiker och data scientist på Fisk & Co BI CRM. Mats kommer att reda ut en del datavetenskapliga begrepp och ge flera exempel på hur Machine Learning kan användas praktiskt för att öka värdet på dina kundrelationer.

Datum & tid:

Datum: 8 apr

Tid: 9.00–10.00

Plats:

Webinar

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

995 kr för övriga

Övrig medlemsinformation:

No show-avgift 300 kr för medlemmar, full deltagaravgift för övriga.

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälan
Bli medlem