STOCKHOLM: Välkommen till ett seminarium om kundlojalitet, systemstöd och om att vara kundcentrisk
Datum: 12 feb
Tid: 09.00–10.00, fika från kl 8.30
I en tid då produkter och tjänster blir inte bara billigare och billigare utan dessutom ofta gratis. De flesta branscher har fått se krympande marginaler och vi har bara sett början. Dessutom kommer tjänster som gör det allt enklare att jämföra priser. Det vill säga; marknaden tillåter inte längre stora prisskillnader.
Hur kan då ett CRM hjälpa oss ta hand om våra kunder bättre och hur kan vi hjälpa våra kunder ta hand om sina kunder bättre? Att få kunder stående på rad som dessutom är missionärer för oss och våra produkter är varje företags dröm. Oändliga timmar har lagts på att lista ut hur detta går till. Kontentan blir oftast mer marknadsföring och mer produktutveckling. Dyrt och svårt. Men det finns några enkla och billiga trick till att bli en kundmagnet som de flesta missar och det ska vi djupdyka i under morgonens inspiration. Hur du med strategiska beslut kan köpa, implementera och förvalat ett CRM som hjälper dig skapa kundmagneter.
Huvudföreläsare
Vad händer när du samlar över 260 själar som brinner för CRM? Jo, då får du Lime Technologies! Vi är ett gäng som har fullt fokus på att göra våra kunder till kundmagneter. Vi lever för CRM och vet att du kommer ha kul på jobbet när du har koll på dina kundrelationer. Med 25 års erfarenhet utvecklar vi, säljer, inför och ger support själva, så att du får en leverantör istället för flera. Vi hjälper dig under hela CRM-resan, helt enkelt. Sedan 2015 är vi den marknadsledande leverantören i Sverige med visionen att ta över Norden.
Lucas Christensson
Account Executive – Malmö
Innehåll
Under timmen tar vi dig, tillsammans med en av våra Lime CRM-kunder, genom beslutsprocessen som leder fram till strategiska val vid inköp, införande och uppföljning av när man börjar jobba i ett CRM alternativt byter CRM. Vad är de viktiga frågorna att besvara innan man börjar jämföra leverantörer, vilka skallkrav bör man ta in input om och hur integrerar jag flera system med varandra?
Vi fokuserar på konkreta exempel från vår kunds upplevelser och lovar att även ta upp några do’s and dont’s.
Allt grundar sig i frågan, ”Behöver vi bry oss om kundvård?”.