Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

07 september 2020

Martech rapport 2020

I årets Martech rapport – den tredje i raden – har svenska marknadschefer och återigen fått ge sin syn på sina utmaningar, prioriteringar, lärdomar och hur Martech investeringarna som gjorts har utvecklat deras verksamhet. 80% kommer att fortsätta att investera och 58% säger att de upplever att Martech förbättrat deras kundupplevelse.

Vi ser också att flera företag under året har etablerat nya team och arbetssätt för Martech för att få ut det mesta av sina investeringar samtidigt som CMO-rollen har blivit mer komplex och krävande. Hur gör man för att få det att hända och hur gör de företag som lyckas?

Nyfiken på fler insikter beställ årets rapport här:

Vi startar nu upp arbetet med nästa års rapport. Vad är viktigt för dig? Vad vill du läsa mera om? Kontakta oss på direkt@swedma.se – din input är värdefull för oss.

Alla artiklar