Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Martech – trender 2023 och en djupdykning med Google

Martech – trender 2023 och en djupdykning med Google

Datum: 18 oktober 2023
Tid: 09:00-10:00
Digital check-in från 08:45

Den Europeiska Martech-rapporten 2023 har äntligen publicerats! I detta extrainsatta webinar kommer vi att utforska de senaste trenderna och strategierna inom Martech, med särskilt fokus på hur Google arbetar inom detta område.

Under presentationen kommer vi att behandla följande ämnen:

  1. Framgång inom Martech – Vikten av alla fyra dimensioner
  2. Martech gjort på rätt sätt – Nycklar till framgång
  3. Stora skillnader i självskattning per marknad
  4. Utvecklingen jämfört med tidigare rapporter
  5. Brist på Martech-kompetens inom alla marknader
  6. Trots hypen kämpar 1 av 3 med att hitta värdet av AI

Google har valts ut som ett företag som bedriver sitt Martech-arbete med mycket hög standard. Vi har haft möjlighet att intervjua dem och kommer att få höra mer om deras arbete med och syn på Martech-området.  

Om rapporten: Martech-rapporten har utvecklats för sjätte året i rad. Rapporten bygger på över 2200+ intervjuer med yrkesverksamma som är involverade i, har inflytande över eller beslutanderätt i Martech-frågor inom sina organisationer. Rapporten fokuserar på aktuella utmaningar, hinder och möjligheter inom Martech-området. Rapporten täcker in 10 olika europeiska marknader. Mer info här: https://sv.odyssey.se/martech-2023/home 


Bild huvudföreläsare

Claes Eriksson

Head of Data and measurement Northern Europe, Google Claes is responsible for the Data & Measurement Team that helps marketers prepare for the foundational changes in the digital advertising ecosystem in the light of growing consumer data privacy expectations, tightening privacy regulations and changes by large platform providers. The Data & Measurement team combines all Google’s data and measurement infrastructure expertise enabling our clients to fully capture and deploy first party data.

Bild huvudföreläsare

Malin Wahlberg

Wiraya helps companies activate and engage their customers at critical moments of the customer lifecycle. Moments that if done right, can make or break customer experience. Wiraya combines pre-recorded voice calls, sms and digital landing pages to inspire action from your customers. Whenever you need your customers to do something, know something, update something, start something, stop something, change something or buy something, it’s guaranteed to improve the metrics that matter to your business. Wiraya uses the power of voice to cut through the noise and most importantly, customers appreciate the communication as it simplifies their lives.

Datum & tid:

Datum: 18 oktober 2023
Tid: 09:00-10:00
Digital check-in från 08:45

Plats:

Digitalt via Quickchannel

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

Gratis för övriga

Sista anmälningsdag:

16 oktober

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälanBli medlem