Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Maximera försäljningen med förstapartsdata i B2B-marknadsföring

Maximera försäljningen med förstapartsdata i B2B-marknadsföring

22 januari

Kl. 9.00-10.00

KOSTNADSFRITT

Förstapartsdata har blivit den stora gamechangern inom marknadsföring – ett kraftfullt verktyg som möjliggör effektiva, personliga och träffsäkra kampanjer. Men hur kan B2B-företag dra nytta av denna resurs och integrera den i sina mediekanaler på ett sätt som är både framgångsrikt och i linje med de senaste integritetskraven? I vårt kommande webinar får du svaren!

Vad handlar webinaret om?
Vi tittar närmare på hur förstapartsdata kan användas för att driva affärsresultat i B2B-sektorn. Du får konkreta insikter i:

  • Effektivisering av marknadsföringsinsatser: Så maximerar du värdet av data du redan äger.
  • Integritetssäker marknadsföring: Hur du möter dagens krav på datasäkerhet och GDPR-anpassning samtidigt som du optimerar kampanjresultat.
  • Praktiska tillämpningar: Exempel på hur ledande B2B-företag använder förstapartsdata för att skapa mätbar affärsnytta.

Varför ska du delta?

  • Få en djupare förståelse för potentialen i förstapartsdata.
  • Lära dig att koppla samman data och mediekanaler för bättre ROI.
  • Utveckla ditt företags marknadsföring – och göra det med respekt för kundens integritet.

Ta chansen att få praktisk kunskap och inspiration kring hur du kan utnyttja förstapartsdata för att skapa verkliga affärsresultat. Anmäl dig idag!


Huvudföreläsare

Bild huvudföreläsare

Jens Hård, Director of Omnichannel Marketing

Jens har över 20 års erfarenhet av digitala medier, grundat två performance-byråer inom GroupM och haft rollen som nordisk ledare för datadriven marknadsföring på Accenture Song innan han tillträdde sin nuvarande roll på Avaus.

Bild huvudföreläsare

Joakim Rönnblom, Managing Consultant & B2B Lead

Betrodd rådgivare med över 20 års internationell erfarenhet av ledarskap och affärsutveckling. Joakim har lett över 100 transformationsinitiativ för kunder inom en rad olika B2B-branscher.

Datum & tid:

22 januari

Kl. 9.00-10.00

Plats:

Digitalt

Sista anmälningsdag:

20 januari

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Anmäl dig här Bli medlem