Maximera försäljningen med förstapartsdata i B2B-marknadsföring
22 januari
Kl. 9.00-10.00
KOSTNADSFRITT
Förstapartsdata har blivit den stora gamechangern inom marknadsföring – ett kraftfullt verktyg som möjliggör effektiva, personliga och träffsäkra kampanjer. Men hur kan B2B-företag dra nytta av denna resurs och integrera den i sina mediekanaler på ett sätt som är både framgångsrikt och i linje med de senaste integritetskraven? I vårt kommande webinar får du svaren!
Vad handlar webinaret om?
Vi tittar närmare på hur förstapartsdata kan användas för att driva affärsresultat i B2B-sektorn. Du får konkreta insikter i:
- Effektivisering av marknadsföringsinsatser: Så maximerar du värdet av data du redan äger.
- Integritetssäker marknadsföring: Hur du möter dagens krav på datasäkerhet och GDPR-anpassning samtidigt som du optimerar kampanjresultat.
- Praktiska tillämpningar: Exempel på hur ledande B2B-företag använder förstapartsdata för att skapa mätbar affärsnytta.
Varför ska du delta?
- Få en djupare förståelse för potentialen i förstapartsdata.
- Lära dig att koppla samman data och mediekanaler för bättre ROI.
- Utveckla ditt företags marknadsföring – och göra det med respekt för kundens integritet.
Ta chansen att få praktisk kunskap och inspiration kring hur du kan utnyttja förstapartsdata för att skapa verkliga affärsresultat. Anmäl dig idag!
Huvudföreläsare
Jens Hård, Director of Omnichannel Marketing
Jens har över 20 års erfarenhet av digitala medier, grundat två performance-byråer inom GroupM och haft rollen som nordisk ledare för datadriven marknadsföring på Accenture Song innan han tillträdde sin nuvarande roll på Avaus.
Joakim Rönnblom, Managing Consultant & B2B Lead
Betrodd rådgivare med över 20 års internationell erfarenhet av ledarskap och affärsutveckling. Joakim har lett över 100 transformationsinitiativ för kunder inom en rad olika B2B-branscher.