Moodscores mäter den emotionell styrkan i alla former av reklam. Erbjudande för dig som medlem!
Moodscores ger svar på styrkan i de betydelsefulla känslor som en representativ grupp med slumpvis utvalda konsumenter i målgruppen uppfattar. Resultatet redovisas i en presentation med värden för sammanlagd emotionell styrka och specifika värden för 43 önskvärda känslor och känslolägen som bidrar till framgångsrik reklam.
• Enkel att använda – resultaten kan användas direkt av arbetsgrupper utan att processas ytterligare, av exempelvis analytiker.
• Ger snabba svar – resultatet av en mätning levereras inom 48 timmar.
• Mäter det önskvärda – de faktorer som påverkar attityder och beteenden som varumärken tjänar på att förmedla.
• Ger ett gemensamt språk– för varumärken, kreatörer och beslutsfattare när de pratar om hur känslor ger resultat.
• Mäter alla typer av marknadsföring – kan användas för allt från reklam och kommunikationslösningar till design och produktutveckling.
• Kan användas innan, under och efter – en kampanj beroende på var i processen Moodscores används.
• Tar fasta på erkända reklamgrepp – insikterna är baserade på beteendeekonomisk forskning kopplad till kreatörers och arbetsgruppers dagliga arbete.
Genom samarbetet mellan Swedma och Moodscores kan du som medlem ta del av ovan erbjudande, observera att en mätning per deltagare ingår i alt. 2 och att två mätningar ingår i alt. 3.
Vill du ta del av erbjudandet? Fyll i formuläret.
Söker nya lönsamma affärer! Få 10% rabatt hos byråpartners.se
Hjälp köparna att hitta er byrå!
Nu kan ni som byrå välja att berätta mer om er verksamhet och därigenom lättare bli inkluderad på köparens short-list. Så vässa pennan och samla ihop era bästa uspar! Vilka priser har ni vunnit? Hur jobbar ni med Årets Byrå? Vilka intyg och certifieringar har ni? Kan några av era kunder komma med referenser?
För medlemmar i Swedma utgår 10% rabatt på priserna.