Moodscores mäter styrkan i de känslor som en representativ grupp slumpmässigt utvalda konsumenter i din målgrupp uppfattar. Resultatet presenteras i en tydlig rapport med värden för både den totala emotionella styrkan och för 43 specifika känslor och känslolägen som bidrar till framgångsrik marknadsföring.
Moodscores mäter styrkan i de känslor som en representativ grupp slumpmässigt utvalda konsumenter i din målgrupp uppfattar. Resultatet presenteras i en tydlig rapport med värden för både den totala emotionella styrkan och för 43 specifika känslor och känslolägen som bidrar till framgångsrik marknadsföring.
Fördelar med Moodscores:
- Användarvänlig och direkt tillämpbar – Resultaten är redo att användas utan ytterligare bearbetning, perfekta för arbetsgrupper och analytiker.
- Snabba insikter – Resultaten levereras inom 48 timmar.
- Mäter det som verkligen påverkar – Fokuserar på de känslor som stärker attityder och driver beteenden som varumärken vill förmedla.
- Gemensamt språk – Skapar en plattform för samarbete mellan varumärken, kreatörer och beslutsfattare genom att tydliggöra hur känslor skapar resultat.
- Anpassad för alla typer av marknadsföring – Kan tillämpas på reklam, kommunikationslösningar, design och produktutveckling.
- Flexibilitet i processen – Använd Moodscores före, under eller efter en kampanj, beroende på dina behov.
- Baserad på beprövad forskning – Bygger på beteendeekonomisk forskning som kopplar teori till kreativa arbetsprocesser.
Exklusivt erbjudande för SWEDMAs medlemmar
Genom vårt samarbete med Moodscores kan du som medlem dra nytta av detta verktyg. Observera att:
- Alternativ 2 inkluderar en mätning per deltagare.
- Alternativ 3 inkluderar två mätningar per deltagare.
Tillsammans hjälper vi dig att förstå och utnyttja känslors kraft i din marknadsföring!
Vill du ta del av erbjudandet? Fyll i formuläret.