Guldnyckeln, den årliga kommunikationstävlingen för framgångsrik datadriven kommunikation öppnar nu för bidrag. Juryordförande för Guldnyckeln 2021 blir Mattias Andersson. Mattias är grundare och partner på Miltton Insights och har över 20 år i branschen erfarenhet från att ha deltagit i flera olika juryer, däribland Guldnyckeln, 100-Wattaren och internationella ECHO Awards.
”Mattias är klok, erfaren och inspirerande och vi är mycket glada att han ska leda juryarbetet för Guldnyckeln. Han har suttit med i juryn för Guldnyckeln förut och han har också erfarenhet från Guldnyckelns internationella motsvarighet ECHO Awards”, säger Malin Anglert, vd för SWEDMA.
Idag den 7 juni öppnar Guldnyckeln och man kan registrera bidrag fram till den 27 augusti.
”Vi har vi flera spännande kategorier och vi hoppas att många är med och tävlar, vart femte bidrag är gratis att skicka in. Den 21 oktober blir det prisutdelning. Ett viktigt syfte är att premiera god kvalitet och kreativa lösningar som har gett önskad effekt. Framgångsrik datadriven kommunikation stärker varumärket, bygger lojalitet och skapar flera och bättre affärer”, säger Malin Anglert.
I Guldnyckeln belönas bidrag och kampanjer som visar på högsta nivå vad gäller framgångsrik datadriven kommunikation utifrån strategi, kreativitet, resultat och helhetsintryck.
Läs mer om och tävla i Guldnyckeln här
Alla artiklar