Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Nya kanaler, nytt innehåll: Så förändras ditt marknadsföringsbudskap 

Nya kanaler, nytt innehåll: Så förändras ditt marknadsföringsbudskap 

Tid: Den 6 nov kl. 09:00-10:00

Plats: Microsoft Teams

KOSTNADSFRITT

 Många av de grundläggande idéerna om vad som utgör bra marknadsföring skapades under en tid när traditionella medier som TV och print dominerade. Men i och med skiftet till digitala kanaler har även annonsformaten förändrats – och med dem, hur vi utformar budskap och innehåll. Datadrivna insikter visar att många gamla marknadsföringssanningar, även prisbelönt reklam, inte alltid håller i dagens digitala värld. Så hur ska du som marknadsförare tänka när du utvecklar budskap för det digitala landskapet? Och hur kan AI komma att forma framtidens marknadsföring? 

Tillsammans med vår medlem Web Guide Partner kommer vi att hålla ett webinar den 6 november där vi grottar ner oss i just dessa frågor.

Varför du inte vill missa vårt webinar:

  1. Förstå hur digitaliseringen har förändrat marknadsföringen: Få insikt i varför traditionella marknadsföringsmodeller inte längre är tillräckliga och hur du kan tänka om för att vara relevant i den digitala eran.
  2. Lär dig skapa effektiva kampanjer för den digitala eran: Ta del av praktiska råd och strategier för hur du bäst formulerar budskap som fångar målgruppen och driver resultat.
  3. Inspireras av branschexpertens erfarenheter: Hör Johan Kristiansson, en expert som arbetat med stora varumärken, dela sina samlade erfarenheter och bästa tips för hur du framgångsrikt kan optimera din marknadsföring i en digital värld.

Ta chansen att få de insikter och kunskaper som hjälper dig att nå nya höjder i din marknadsföring. Anmäl dig idag! 


Huvudföreläsare

Bild huvudföreläsare

Johan Kristiansson, VD

Johan Kristiansson har en gedigen bakgrund inom digital marknadsföring och har framgångsrikt utvecklat både lokala och globala affärer, med erfarenhet från såväl kund- som byråsidan.Tidigare var Johan Global Head of Digital Marketing Development på Ericsson, där han under åtta år stärkte företagets digitala marknadsföring och kundresa. Han har även haft ledande roller på SAS och Live Nation, samt varit VD för Starbreeze och projektledare på Forsman & Bodenfors. Med sin förmåga att omsätta kunskap i handlingsplaner och bygga starka team är Johan en värdefull ledare inom kund- och affärsutveckling.

Datum & tid:

Datum: Den 6 november

Tid: 09:00-10:00

Plats:

Microsoft Teams  

Sista anmälningsdag:

4 november

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Anmäl dig här Bli medlem