Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Om oss

SWEDMA – Swedish Data & Marketing Association – sammanför såväl leverantörer som köpare i det svenska ekosystemet för datadriven marknadsföring. SWEDMA samlar hela värdekedjan och skapar optimala förutsättningar för att arbeta ansvarsfullt med datadriven marknadsföring – och bidra till det som ett enskilt företag inte självt kan uppnå.

SWEDMA har tre viktiga fokusområden:

Opinion – påverkar lagstiftning, verkar för självreglering och skapar opinion för att bygga de bästa marknadsförutsättningarna för alla.

Rådgivning – vi vägleder dig och din organisation i den digitala transformationen av marknadsföringen. Det kan handla om alltifrån juridisk rådgivning till hur den datadrivna marknadsföringen utvecklas i framtiden och vilken kunskap och kompetens som krävs för att arbeta ansvarsfullt.

Engagemang – skapar nätverk och utbyten av idéer, utbildar och inspirerar för att omvandla ambition och potential till innovation och konkreta affärsresultat.

SWEDMA Årsberättelse 2023Läs vår integritetspolicy.