Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Webinar 22 september: Ondemand Marknadsföring – ett webinarie om datadriven marknadsföring

Webinar 22 september: Ondemand Marknadsföring – ett webinarie om datadriven marknadsföring

Datum: 22 september 2021
Tid: 9.00–10.00
Digitalt mingel från 8.45

I samband med att samhället utvecklas allt snabbare kommer inte bara ny teknologi och nya modeller inom marknadsföring, det kommer också nya begrepp, akronymer och terminologi.

För att inte bara göra på samma sätt med ny teknologi så behöver vi se över arbetssätt och processer vilket startar i management och ledarskap.

Under webinariet om ”Ondemand Marknadsföring” kommer vi göra en reflektion över vad som förändrats och varför och hur vi inom Marknads och säljintensiva organisationer kan möta det för att lyckas. Vi kommer bland annat prata om vad som är skillnaden mellan CRM igår och CDP i morgon och varför CMS-systemet kanske är mer CRM än vad CRM-systemet är samt ta upp förvirringar kring definitioner och vikten av att prata samma språk.

Kort om företaget:
Mindwile är ett av de ledande företagen i Sverige när det gäller processer för att lyckas med datadriven marknadsföring.


Bild huvudföreläsare

Niklas Gustavsson

Författare till boken Ondemand marknadsföring – en bok om datadriven marknadsföring och Marketing Automation.

Datum & tid:

Datum: 22 september 2021
Tid: 9.00–10.00
Digitalt mingel från 8.45

Plats:

Microsoft Teams

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

250 kr för övriga

Sista anmälningsdag:

20 september

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälanBli medlem