Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Personalisation@Scale – FULLSATT (väntelista finns)

Personalisation@Scale – FULLSATT (väntelista finns)

Datum: 12 feb

Tid: 9.00–10.00, frukost finns från 8.30

Hur går man från kanalfokus till kundfokus? Hur skapar man ett sammanhängande kundmöte genom flera kanaler; fysiska, digitala, köpta och egna?


Huvudföreläsare

I över 165 år har Telia skapat fler möjligheter för fler människor. Med 20 000 medarbetare i nio länder, varav 6400 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera och innovera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.

Bild huvudföreläsare

Sofia Skantze

Sofia Skantze har arbetat som CRM ansvarig för Telias företagssegment och även drivit den digitala förändringsresan för Telia – hon har tidigare en gedigen bakgrund som konsult inom CRM och förändringsledning.

Lena Lindgren

Lena Lindgren är ansvarig för Telias Martech och har en gedigen bakgrund inom digital marknadsföring och strategi. Lena har tidigare arbetat som konsult inom finans, detaljhandel och media.


Innehåll

Genom att implementera ny teknik har Telia skapat ett fundament som möjliggjort ett samspel mellan de olika försäljnings- och kommunikationskanalerna. Detta har lett till att kunden fått en smidigare och tydligare köpresa.

Men digitalisering har egentligen inte så mycket med teknik att göra, utan det handlar framförallt om att göra det ”gamla” på nya sätt. Helt avgörande i denna förändring är att utmana den traditionella synen på ledarskap, kultur och ways of working.

På dryga 12 månader har Telia, trots sitt historiska arv och storlek, förändrat i grunden hur de arbetar med försäljning och marknadsföring. Resultatet är nöjdare kunder och ett mer lönsamt Telia.

Datum & tid:

Datum: 12 feb

Tid: 9.00–10.00, frukost finns från 8.30

Plats:

SWEDMA, Klara Östra Kyrkogata 2 B i Stockholm.

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

995 kr för övriga

Övrig medlemsinformation:

No show-avgift 300 kr för medlemmar, full deltagaravgift för övriga.

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälan
Bli medlem