Fullbokat! Frukostseminarium: Resan inom Marketing Automation
Datum: 9 maj 2023
Tid: 08:30-09:45 (frukost från 08:30)
Var: Hos SWEDMA på Klara Östra Kyrkogata 2B, Stockholm
Swedma tillsammans med Relation & Brand har under april genomfört en realtidsstudie, vilken har tagit tempen på hur branschen uppfattar sin resa inom Marketing Automation.
Den rykande färska realtidsstudien presenteras på seminariet och vi ger också en analys av utfallet på plats i ett samtal mellan Charlotte Thür, VD för Relation & Brand och Peppe Larsson, grundare, Head of Strategy & Innovation på Smicker.
Nichlas Spångberg, senior konsult på Relation & Brand med över 20 år inom Marketing Automation, berättar om hur bolag med insikter som utgångspunkt kan formar och definiera strategier, processer och aktiviteter för att utveckla relation, lojalitet och lönsamhet.
Men frågan är om varumärken når sina mål och visioner som de hade när en systeminvestering motiverades och har vi uppnått högre livstidsvärden hos kunderna och kundvärde än innan systemen?
Program
- Presentation av Realtidsstudien om Bolagens resa inom Marketing Automation
- Analys och kommentarer kring studien med Charlotte Thür, VD för Relation & Brand och Peppe Larsson, grundare, Head of Strategy & Innovation, Smicker.
- Nichlas Spångberg, senior konsult på Relation & Brand – Marketing Automation bortom system…
Charlotte Thür
VD för Relation & Brand
Peppe Larsson
Grundare, Head of Strategy & Innovation, Smicker
Nichlas Spångberg
Senior konsult på Relation & Brand