Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Fullbokat! Frukostseminarium: Resan inom Marketing Automation

Fullbokat! Frukostseminarium: Resan inom Marketing Automation

Datum: 9 maj 2023
Tid: 08:30-09:45 (frukost från 08:30)
Var: Hos SWEDMA på Klara Östra Kyrkogata 2B, Stockholm

Swedma tillsammans med Relation & Brand har under april genomfört en realtidsstudie, vilken har tagit tempen på hur branschen uppfattar sin resa inom Marketing Automation.

Den rykande färska realtidsstudien presenteras på seminariet och vi ger också en analys av utfallet på plats i ett samtal mellan Charlotte Thür, VD för Relation & Brand och Peppe Larsson, grundare, Head of Strategy & Innovation på Smicker.

Nichlas Spångberg, senior konsult på Relation & Brand med över 20 år inom Marketing Automation, berättar om hur bolag med insikter som utgångspunkt kan formar och definiera strategier, processer och aktiviteter för att utveckla relation, lojalitet och lönsamhet.

Men frågan är om varumärken når sina mål och visioner som de hade när en systeminvestering motiverades och har vi uppnått högre livstidsvärden hos kunderna och kundvärde än innan systemen?

Program

  • Presentation av Realtidsstudien om Bolagens resa inom Marketing Automation
  • Analys och kommentarer kring studien med Charlotte Thür, VD för Relation & Brand och Peppe Larsson, grundare, Head of Strategy & Innovation, Smicker.
  • Nichlas Spångberg, senior konsult på Relation & Brand – Marketing Automation bortom system… 

Bild huvudföreläsare

Charlotte Thür

VD för Relation & Brand

Bild huvudföreläsare

Peppe Larsson

Grundare, Head of Strategy & Innovation, Smicker

Bild huvudföreläsare

Nichlas Spångberg

Senior konsult på Relation & Brand

Datum & tid:

Datum: 9 maj 2023
Tid: 08:30-09:45 (frukost från 08:30)
Var: Hos SWEDMA på Klara Östra Kyrkogata 2B, Stockholm

Plats:

Hos SWEDMA, Klara Östra Kyrkogata 2B, 111 52 Stockholm

Ingår:

Frukost

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

Gratis för övriga

Sista anmälningsdag:

5 maj

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

FullbokatBli medlem