• Event
  • / Webinar 9 juni: Så väcker du känslor som är lönsamma för varumärke och försäljning

Webinar 9 juni: Så väcker du känslor som är lönsamma för varumärke och försäljning

Datum: 9 juni 2021
Tid: 9.00–10.00
Digitalt mingel från 8.45

Webinariet består av följande delar:

  • Vilka egenskaper måste kommunikation ha för att påverka sin mottagare emotionellt
  • Vilka reklamgrepp förklarar att framgångsrika varumärken lyckas påverka
  • Resultat från fyra konkreta exempel (case) som Moodscores mätt och analyserat

Kort om företaget och om föreläsaren

Moodscores är ett svenskt företag som utvecklat en unik metod att fånga och redovisa de känslor mottagare uppfattar i mötet med all typ av kommunikation. Insikterna kan användas för att förstå resultat och förbättra möjligheteterna att skapa resultat i form av påverkan. Genom att förstå vad som händer i ögonblicken kommunikationen når fram får marknadsförare ytterligare ett verktyg att förbättra sin kommunikation och göra den mer välkommen.


Bild huvudföreläsare

Fredrik Wallner

Fredrik Wallner är kommunikationskonsult och en av tre grundare av bolaget Moodscores. Han har en bakgrund på Microsoft där han arbetat med marknadsföring och kommunikation. Fredriks intresse av att förstå mer om vilka egenskaper i kommunikation som skapar påverkan har varit en drivkraft i skapandet av tjänsten Moodscores som på en snabbt, enkelt och billigt sätt kan mäta kommunikationens förmåga att påverka sin mottagare.

Datum & tid:

Datum: 9 juni 2021
Tid: 9.00–10.00
Digitalt mingel från 8.45

Plats:

Microsoft Teams

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

Gratis för övriga

Sista anmälningsdag:

7 juni

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälanBli medlem