Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Webinar 9 juni: Så väcker du känslor som är lönsamma för varumärke och försäljning

Webinar 9 juni: Så väcker du känslor som är lönsamma för varumärke och försäljning

Datum: 9 juni 2021
Tid: 9.00–10.00
Digitalt mingel från 8.45

Webinariet består av följande delar:

  • Vilka egenskaper måste kommunikation ha för att påverka sin mottagare emotionellt
  • Vilka reklamgrepp förklarar att framgångsrika varumärken lyckas påverka
  • Resultat från fyra konkreta exempel (case) som Moodscores mätt och analyserat

Kort om företaget och om föreläsaren

Moodscores är ett svenskt företag som utvecklat en unik metod att fånga och redovisa de känslor mottagare uppfattar i mötet med all typ av kommunikation. Insikterna kan användas för att förstå resultat och förbättra möjligheteterna att skapa resultat i form av påverkan. Genom att förstå vad som händer i ögonblicken kommunikationen når fram får marknadsförare ytterligare ett verktyg att förbättra sin kommunikation och göra den mer välkommen.


Bild huvudföreläsare

Fredrik Wallner

Fredrik Wallner är kommunikationskonsult och en av tre grundare av bolaget Moodscores. Han har en bakgrund på Microsoft där han arbetat med marknadsföring och kommunikation. Fredriks intresse av att förstå mer om vilka egenskaper i kommunikation som skapar påverkan har varit en drivkraft i skapandet av tjänsten Moodscores som på en snabbt, enkelt och billigt sätt kan mäta kommunikationens förmåga att påverka sin mottagare.

Datum & tid:

Datum: 9 juni 2021
Tid: 9.00–10.00
Digitalt mingel från 8.45

Plats:

Microsoft Teams

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

Gratis för övriga

Sista anmälningsdag:

7 juni

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälanBli medlem