Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Seminarium: Att skapa tillväxt med en liten budget – FULLBOKAT!

Seminarium: Att skapa tillväxt med en liten budget – FULLBOKAT!

Datum: 6 mars – FULLBOKAT
Tid: 09:00-10:00 Frukost servereas från kl. 8:30
Var: Hos Trickle (People People People, Brännkyrkagatan 62, 118 23 Stockholm)

Välkommen på seminarium med SWEDMA & Trickle!

Den 6 mars avslöjar Trickle den ultimata guiden för att bygga ett framstående varumärke med en begränsad budget. Marknadsföringsexperten, David Larsson delar med sig av knepen inom digital marknadsföring och kommer att guida dig genom de rätta stegen för att uppnå betydande tillväxt utan att spräcka budgeten.

På bara 60 minuter kommer vi att täcka:

💧 Varför du behöver bygga varumärke

💧 De fyra lagarna för varumärkesbyggande

💧 Att bygga stora varumärken med en liten budget

💧 Kreativa idéer för att uppnå tillväxt

💧 Digitalt varumärkesbyggande kontra digital prestandamarknadsföring

💧 Anti-slöseri filosofi

Säkra din plats nu och lås upp potentialen för ditt företag!

Kort om företaget

Trickle AB, bildat 2018, är en del av byrånätverket People People People med över 40 specialister i Stockholm, Göteborg, Luleå, Oslo och Helsingfors. Trickles filosofi, ‘Trickle, don’t spray’, genomsyrar deras synsätt på digital marknadsföring – att skräddarsy budskapet för mottagaren istället för att bara sträva efter vidsträckt synlighet. De bryter ny mark genom att mäta faktorer som engagemang på webbsidor, anmälningar och köp, snarare än att enbart fokusera på kvantitativa mått som räckvidd och videovisningar. Med en tydlig filosofi och interna ledord som ‘what’s next’, formar Trickle framtidens distributionsstrategier. Deras framgång har belönats med prestigefyllda nomineringar och priser vid marknadsföringstävlingar som 100-wattaren och The CMA Awards.


Bild huvudföreläsare

David Larsson

David är en visionär digital marknadsförare och strateg med en djup insikt i den digitala mediebranschen. Han förstår hur budskap, timing och målgruppsanalys leder till strategiska och kreativa beslut. I sin roll som ansvarig för det övergripande strategiska erbjudandet hos Trickle, leder han ett team av specialister tillsammans med byråchefen. Utöver det delar han sin expertis genom regelbundna föreläsningar på Berghs School of Communications och Medieinstitutet, där han även agerar som inspirerande kursledare och är en del av expertpanelen i Tony Hammarlunds podcast och nyhetsbrev ”Digital marknadsföring”.

Datum & tid:

Datum: 6 mars – FULLBOKAT!
Tid: 09:00-10:00 Frukost servereas från kl. 8:30
Var: Hos Trickle (People People People, Brännkyrkagatan 62, 118 23 Stockholm)

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

Gratis för övriga

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälanBli medlem