Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Seminarium: Digitala trender – 2024

Seminarium: Digitala trender – 2024

Datum: 11 januari 2024
Tid:  15:30-16:45 + mingel till kl. 19, vi släpper in från kl. 15:15
Obs! Ny plats: Ljusgården, Kungsgatan 60

Nytt År nya möjligheter – vi trendspanar in 2024

Relation & Brand och SWEDMA rivstartar 2024 genom att tillsammans bjuda in till ett trendseminarium. Under en dryg timme utforskar vi de kommande trenderna och praktiska idéerna som kommer att forma vår digitala framtid kopplat till CX, Marketing Automation, datadriven kommunikation och CRM-aktiviteter. Vi bjuder på talare från sex olika företag som delar med sig av sina spaningar för 2024 under max 10 minuter var.

Det blir en omväxlande, innehållsrik och givande eftermiddag som du inte vill missa. Stanna gärna kvar efteråt på mingel där vi kan fortsätta dela trender och erfarenheter!

Trendseminariet är den 11 januari 2024 med start kl 15:30 och vi trendspanar fram till ca 16:45 där vi avslutar spaningarna med en kort Q&A med frågor till våra tongivande aktörer på scen.

Därefter bjuder Relation & Brand på mingel med dryck och tilltugg.

Vi riktar oss till dig som jobbar med kundutveckling, tillväxt, datadriven kommunikation Marketing Automation, CRM och generellt Customer Experience (CX) och dig som vill få en inblick i de senaste trenderna från branschen.

Varmt välkommen!

Ange i anmälan om vi får mingla med dig efter spaningen.


Bild huvudföreläsare

Charlotte Thür

CEO, Relation & Brand Moderator

Bild huvudföreläsare

Max Stjernfelt

Head of Sales & Customer Success Insight One Nordic Trendspanare

Bild huvudföreläsare

Sara Mundt-Petersen

Chief Consumer & Product Officer Hitta.se Samt ledamot i SWEDMAs styrelse Trendspanare

Bild huvudföreläsare

Sam Jahanfar

CEO & co-founder Rule Trendspanare

Bild huvudföreläsare

Nichlas Spångberg

Senior Consultant & Owner Relation & Brand Trendspanare

Bild huvudföreläsare

Oscar Uribe

CEO & Founder Ungapped Trendspanare

Bild huvudföreläsare

Linda Hellström

CEO Sift Lab

Datum & tid:

Datum: 11 januari 2024
Tid:  15:30-16:45 + mingel till kl. 19, vi släpper in från kl. 15:15
Obs! Ny plats: Ljusgården, Kungsgatan 60

Plats:

Ljusgården, Kungsgatan 60

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

Gratis för övriga

Sista anmälningsdag:

8 januari

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälanBli medlem