Seminarium: Digitala trender – 2024
Datum: 11 januari 2024
Tid: 15:30-16:45 + mingel till kl. 19, vi släpper in från kl. 15:15
Obs! Ny plats: Ljusgården, Kungsgatan 60
Nytt År nya möjligheter – vi trendspanar in 2024
Relation & Brand och SWEDMA rivstartar 2024 genom att tillsammans bjuda in till ett trendseminarium. Under en dryg timme utforskar vi de kommande trenderna och praktiska idéerna som kommer att forma vår digitala framtid kopplat till CX, Marketing Automation, datadriven kommunikation och CRM-aktiviteter. Vi bjuder på talare från sex olika företag som delar med sig av sina spaningar för 2024 under max 10 minuter var.
Det blir en omväxlande, innehållsrik och givande eftermiddag som du inte vill missa. Stanna gärna kvar efteråt på mingel där vi kan fortsätta dela trender och erfarenheter!
Trendseminariet är den 11 januari 2024 med start kl 15:30 och vi trendspanar fram till ca 16:45 där vi avslutar spaningarna med en kort Q&A med frågor till våra tongivande aktörer på scen.
Därefter bjuder Relation & Brand på mingel med dryck och tilltugg.
Vi riktar oss till dig som jobbar med kundutveckling, tillväxt, datadriven kommunikation Marketing Automation, CRM och generellt Customer Experience (CX) och dig som vill få en inblick i de senaste trenderna från branschen.
Varmt välkommen!
Ange i anmälan om vi får mingla med dig efter spaningen.
Charlotte Thür
CEO, Relation & Brand Moderator
Max Stjernfelt
Head of Sales & Customer Success Insight One Nordic Trendspanare
Sara Mundt-Petersen
Chief Consumer & Product Officer Hitta.se Samt ledamot i SWEDMAs styrelse Trendspanare
Sam Jahanfar
CEO & co-founder Rule Trendspanare
Nichlas Spångberg
Senior Consultant & Owner Relation & Brand Trendspanare
Oscar Uribe
CEO & Founder Ungapped Trendspanare
Linda Hellström
CEO Sift Lab