Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Shaping the Future of Digital Ads

Shaping the Future of Digital Ads

30 januari, 2025

09.00 – 10:00

Den digitala annonseringen genomgår snabba förändringar, och de skärpta integritetskraven skapar nya förutsättningar. Hur påverkar detta dig som arbetar med marknadsföring och annonsering? Den 30 januari kl. 09.00–10.00 bjuder SWEDMA och Google in till ett webinar med Sebastian Grantz, Privacy Lead på Google, som med över 15 års erfarenhet delar sina insikter om hur företag kan hantera de nya förutsättningarna inom digital annonsering.

Webinariet vänder sig till marknadschefer, digitala specialister, annonsörer och alla som vill förstå hur nya integritetskrav och teknologiska förändringar påverkar annonseringen. Sebastian kommer att dela konkreta insikter om hur du kan anpassa dina annonseringsstrategier för att möta dessa förändringar, bygga förtroende hos användarna och samtidigt maximera affärsnyttan. Du kommer få insikter i:

  • De viktigaste trenderna och tekniska utvecklingen just nu
  • Förstå hur branschen påverkas och vad du behöver göra.
  • Optimera affärsnyttan samtidigt som du stärker användarnas förtroende.

Efter webinaret kommer du att ha praktiska verktyg och strategier för att anpassa ditt arbete till de förändrade förutsättningarna. Missa inte denna chans att lära av en av de bästa i branschen. Anmäl dig idag!

OBS – Det här webinariet kommer att hållas på engelska.


Huvudföreläsare

Bild huvudföreläsare

Sebastian Grantz, Privacy Lead, EMEA Advertising Industry Relations, Google

Sebastian har över 15 års erfarenhet inom digital marknadsföring, försäljning och digital transformation i EMEA-regionen. Han är Privacy Lead för Googles team som hanterar relationer med branschorganisationer i EMEA. I denna roll samarbetar han nära med europeiska annonsförbund kring de förändringar i det digitala annonslandskapet som uppkommit till följd av ökade krav på dataskydd och AI:s framväxt. Innan han började arbeta med Industry Relations-teamet tillbringade Sebastian flera år i Googles säljorganisation och tjänstgjorde som Ads Privacy-specialist.

Datum & tid:

30 januari, 2025

09.00 – 10:00

Plats:

Digitalt

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

Gratis för övriga

Sista anmälningsdag:

28 januari

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Anmäl dig härBli medlem