Den digitala annonseringen genomgår snabba förändringar, och de skärpta integritetskraven skapar nya förutsättningar. Hur påverkar detta dig som arbetar med marknadsföring och annonsering? Den 30 januari kl. 09.00–10.00 bjuder SWEDMA och Google in till ett webinar med Sebastian Grantz, Privacy Lead på Google, som med över 15 års erfarenhet delar sina insikter om hur företag kan hantera de nya förutsättningarna inom digital annonsering.
Webinariet vänder sig till marknadschefer, digitala specialister, annonsörer och alla som vill förstå hur nya integritetskrav och teknologiska förändringar påverkar annonseringen. Sebastian kommer att dela konkreta insikter om hur du kan anpassa dina annonseringsstrategier för att möta dessa förändringar, bygga förtroende hos användarna och samtidigt maximera affärsnyttan. Du kommer få insikter i:
- De viktigaste trenderna och tekniska utvecklingen just nu
- Förstå hur branschen påverkas och vad du behöver göra.
- Optimera affärsnyttan samtidigt som du stärker användarnas förtroende.
Efter webinaret kommer du att ha praktiska verktyg och strategier för att anpassa ditt arbete till de förändrade förutsättningarna. Missa inte denna chans att lära av en av de bästa i branschen. Anmäl dig idag!
OBS – Det här webinariet kommer att hållas på engelska.
Huvudföreläsare
Sebastian Grantz, Privacy Lead, EMEA Advertising Industry Relations, Google
Sebastian har över 15 års erfarenhet inom digital marknadsföring, försäljning och digital transformation i EMEA-regionen. Han är Privacy Lead för Googles team som hanterar relationer med branschorganisationer i EMEA. I denna roll samarbetar han nära med europeiska annonsförbund kring de förändringar i det digitala annonslandskapet som uppkommit till följd av ökade krav på dataskydd och AI:s framväxt. Innan han började arbeta med Industry Relations-teamet tillbringade Sebastian flera år i Googles säljorganisation och tjänstgjorde som Ads Privacy-specialist.