Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Spela marketing automation spelet – strategiskt

Spela marketing automation spelet – strategiskt

Datum: 3 jun

Tid: 9.00–10.00

Vad innebär egentligen marketingautomation och vilka fallgropar bör man undvika samt hur pratar man med sina kunder/medlemmar/prenumeranter på absolut bästa sätt?


Webpower är en av de största internationella marketing automation specialisterna med rötter i Nederländerna och har en ledande position på den kinesiska marknaden. I dag sysslar vi med mycket mer än bara e-post. Vi erbjuder rätt tjänster och produkter för automatiserad marknadsföring för att effektivisera försäljningsprocesser.

Sean Barten

Presentationen kommer hållas av Sean Barten som är Client Serivce Manager på Webpower och bla medlem i DDMA e-mail council (DDMA är holländska SWEDMA)


Innehåll

Sean guidar er igenom båda framgångar och misslyckanden med automationslingor. Det är inte alltid man har rätt när man förutspår en given succe och ibland blir man totalt felbevisad när man tror att någonting inte kommer att fungera. Vi visar även konkreta exempel på hur våra kunder har resonerat och hur de tagit steg för att öka relevansen i sin kommunikation, vilket i sin tur ökat konverteringen.

Webinaret kommer hållas på engelska och riktar sig till såväl B2C som B2B.

Datum & tid:

Datum: 3 jun

Tid: 9.00–10.00

Plats:

Webinar

Övrigt:

Länk skickas ut till anmälda deltagare innan webinariet.

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälan
Bli medlem