Vad innebär egentligen marketingautomation och vilka fallgropar bör man undvika samt hur pratar man med sina kunder/medlemmar/prenumeranter på absolut bästa sätt?
Webpower är en av de största internationella marketing automation specialisterna med rötter i Nederländerna och har en ledande position på den kinesiska marknaden. I dag sysslar vi med mycket mer än bara e-post. Vi erbjuder rätt tjänster och produkter för automatiserad marknadsföring för att effektivisera försäljningsprocesser.
Sean Barten
Presentationen kommer hållas av Sean Barten som är Client Serivce Manager på Webpower och bla medlem i DDMA e-mail council (DDMA är holländska SWEDMA)
Innehåll
Sean guidar er igenom båda framgångar och misslyckanden med automationslingor. Det är inte alltid man har rätt när man förutspår en given succe och ibland blir man totalt felbevisad när man tror att någonting inte kommer att fungera. Vi visar även konkreta exempel på hur våra kunder har resonerat och hur de tagit steg för att öka relevansen i sin kommunikation, vilket i sin tur ökat konverteringen.
Webinaret kommer hållas på engelska och riktar sig till såväl B2C som B2B.