Superhjältar, grinande VD:ar och B2B-utmaningar — Att marknadsföra på LinkedIn 2025
Den 14 november kl. 9:00-10:00
KOSTNADSFRITT
Välkommen på seminarium med SWEDMA & Trickle!
Den 14 november bjuder Trickle praktiska tips och handfasta knep för att lyckas med ditt företags LinkedIn-marknadsföring. Hur man balanserar organiskt, de egna anställda och annonsering, de mesta kreativa lösningarna och hur LinkedIn-landskapet ser ut i framtiden.
På bara 60 minuter kommer vi att täcka:
💧 Hur B2B-varumärken växer
💧 Organiska strategier
💧 Formatinsikter
💧 Hur du köper annonser bättre än dina konkurrenter
Säkra din plats nu och lås upp potentialen för ditt företag!
Kort om företaget och föreläsaren
Trickle AB, bildat 2018, är en del av byrånätverket People People People med över 40 specialister i Stockholm, Göteborg, Luleå, Oslo och Helsingfors. Trickles filosofi, ’Trickle, don’t spray’, genomsyrar deras synsätt på digital marknadsföring – att skräddarsy budskapet för mottagaren istället för att bara sträva efter vidsträckt synlighet. De bryter ny mark genom att mäta faktorer som engagemang på webbsidor, anmälningar och köp, snarare än att enbart fokusera på kvantitativa mått som räckvidd och videovisningar. Med en tydlig filosofi och interna ledord som ’what’s next’, formar Trickle framtidens distributionsstrategier. Deras framgång har belönats med prestigefyllda nomineringar och priser vid marknadsföringstävlingar som 100-wattaren och The CMA Awards.
Huvudföreläsare
David Larsson
David är en visionär digital marknadsförare och strateg med en djup insikt i den digitala mediebranschen. Han förstår hur budskap, timing och målgruppsanalys leder till strategiska och kreativa beslut. I sin roll som ansvarig för det övergripande strategiska erbjudandet hos Trickle, leder han ett team av specialister tillsammans med byråchefen. Utöver det delar han sin expertis genom regelbundna föreläsningar på Berghs School of Communications och Medieinstitutet, där han även agerar som inspirerande kursledare och är en del av expertpanelen i Tony Hammarlunds podcast och nyhetsbrev ”Digital marknadsföring”.