Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Superhjältar, grinande VD:ar och B2B-utmaningar — Att marknadsföra på LinkedIn 2025

Superhjältar, grinande VD:ar och B2B-utmaningar — Att marknadsföra på LinkedIn 2025

Den 14 november kl. 9:00-10:00

KOSTNADSFRITT

Välkommen på seminarium med SWEDMA & Trickle! 

Den 14 november bjuder Trickle praktiska tips och handfasta knep för att lyckas med ditt företags LinkedIn-marknadsföring. Hur man balanserar organiskt, de egna anställda och annonsering, de mesta kreativa lösningarna och hur LinkedIn-landskapet ser ut i framtiden.

På bara 60 minuter kommer vi att täcka:

💧 Hur B2B-varumärken växer 

💧 Organiska strategier

💧 Formatinsikter

💧 Hur du köper annonser bättre än dina konkurrenter

Säkra din plats nu och lås upp potentialen för ditt företag!

Kort om företaget och föreläsaren 

Trickle AB, bildat 2018, är en del av byrånätverket People People People med över 40 specialister i Stockholm, Göteborg, Luleå, Oslo och Helsingfors. Trickles filosofi, ‘Trickle, don’t spray’, genomsyrar deras synsätt på digital marknadsföring – att skräddarsy budskapet för mottagaren istället för att bara sträva efter vidsträckt synlighet. De bryter ny mark genom att mäta faktorer som engagemang på webbsidor, anmälningar och köp, snarare än att enbart fokusera på kvantitativa mått som räckvidd och videovisningar. Med en tydlig filosofi och interna ledord som ‘what’s next’, formar Trickle framtidens distributionsstrategier. Deras framgång har belönats med prestigefyllda nomineringar och priser vid marknadsföringstävlingar som 100-wattaren och The CMA Awards.


Huvudföreläsare

Bild huvudföreläsare

David Larsson

David är en visionär digital marknadsförare och strateg med en djup insikt i den digitala mediebranschen. Han förstår hur budskap, timing och målgruppsanalys leder till strategiska och kreativa beslut. I sin roll som ansvarig för det övergripande strategiska erbjudandet hos Trickle, leder han ett team av specialister tillsammans med byråchefen. Utöver det delar han sin expertis genom regelbundna föreläsningar på Berghs School of Communications och Medieinstitutet, där han även agerar som inspirerande kursledare och är en del av expertpanelen i Tony Hammarlunds podcast och nyhetsbrev ”Digital marknadsföring”.

Datum & tid:

Den 14 november kl. 9:00-10:00

Plats: Digitalt

Plats:

Microsoft teams

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

Gratis för övriga

Sista anmälningsdag:

12 november

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Anmäl dig härBli medlem