Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / SWEDMA bjuder in till CX Management – Mötesplatsen för dig som vill skapa förstklassiga kundupplevelser

SWEDMA bjuder in till CX Management – Mötesplatsen för dig som vill skapa förstklassiga kundupplevelser

17 april 2024

Vi vet att du är en viktig pusselbit i arbetet att skapa kundupplevelser av världsklass! Därför vill vi bjuda in dig som är medlem i SWEDMA till CX Management – den självklara mötesplatsen för dig som arbetar med att skapa förstklassiga och briljanta kundupplevelser utöver det vanliga – till en riktig superdeal!  

Allt ett företag eller organisation gör bidrar till kundupplevelsen. Budskapen du använder i olika kanaler, de produkter och tjänster du säljer, försäljningsprocessen, servicen efter försäljningen, verktygen och plattformarna du använder, distributionen, ledarskapet, organisationen, utformningen av produkten eller tjänsten men även hur avdelningar interagerar med varandra.

För att skapa en kultur för kundupplevelser behöver du och dina medarbetare uppvisa ett lysande engagemang, använda de rätta metoderna, de bästa verktygen och ha en genuin vilja att öka kundnyttan i varje kundinteraktion. Men hur? Detta och mycket mer får du reda på under CX Management!

Träffa, lär och låt dig inspireras av några av Sveriges främsta kundupplevelseproffs. På CX Management samlar vi kundupplevelseexperter från hela landet för att skapa så inspirerande och kunskapsgivande dagar som möjligt.  

Med koden SWEDMA erbjuder vi dig som är medlem i SWEDMA ett riktigt, riktigt bra erbjudande! Du betalar endast 850 sek (ord.pris 4.900 sek) inklusive konferensprogram, fikor, lunch och mingel. Erbjudandet är exklusivt och gäller endast ett begränsat antalplatser. Först till kvarn…..Säkra upp din plats redan nu och läs mer på www.cxmanagement.se

Varmt välkommen till CX Management den 17 april 2024 på Sergel Hub i Stockholm!
Vi kan utlova en upplevelse av rang!

Datum & tid:

17 april, klockan 08.00-17.00 + mingel

Plats:

Sergel Hub, Sveavägen 10a, 111 57 Stockholm

Ingår:

Konferensprogram, fikor, lunch och mingel

Pris exkl moms:

850 (ord.pris 4.900 sek)  kr för medlemmar i SWEDMA

4900 kr för övriga

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Registrera er här Bli medlem