SWEDMA bjuder in till CX Management – Mötesplatsen för dig som vill skapa förstklassiga kundupplevelser
17 april 2024
Vi vet att du är en viktig pusselbit i arbetet att skapa kundupplevelser av världsklass! Därför vill vi bjuda in dig som är medlem i SWEDMA till CX Management – den självklara mötesplatsen för dig som arbetar med att skapa förstklassiga och briljanta kundupplevelser utöver det vanliga – till en riktig superdeal!
Allt ett företag eller organisation gör bidrar till kundupplevelsen. Budskapen du använder i olika kanaler, de produkter och tjänster du säljer, försäljningsprocessen, servicen efter försäljningen, verktygen och plattformarna du använder, distributionen, ledarskapet, organisationen, utformningen av produkten eller tjänsten men även hur avdelningar interagerar med varandra.
För att skapa en kultur för kundupplevelser behöver du och dina medarbetare uppvisa ett lysande engagemang, använda de rätta metoderna, de bästa verktygen och ha en genuin vilja att öka kundnyttan i varje kundinteraktion. Men hur? Detta och mycket mer får du reda på under CX Management!
Träffa, lär och låt dig inspireras av några av Sveriges främsta kundupplevelseproffs. På CX Management samlar vi kundupplevelseexperter från hela landet för att skapa så inspirerande och kunskapsgivande dagar som möjligt.
Med koden SWEDMA erbjuder vi dig som är medlem i SWEDMA ett riktigt, riktigt bra erbjudande! Du betalar endast 850 sek (ord.pris 4.900 sek) inklusive konferensprogram, fikor, lunch och mingel. Erbjudandet är exklusivt och gäller endast ett begränsat antalplatser. Först till kvarn…..Säkra upp din plats redan nu och läs mer på www.cxmanagement.se.
Varmt välkommen till CX Management den 17 april 2024 på Sergel Hub i Stockholm!
Vi kan utlova en upplevelse av rang!